Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)

Go down 
5 deltagere

Skal "Eventuelle bemærkninger" flyttes op øverst på profilen?
Ja
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_lcap57%Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_rcap
 57% [ 8 ]
Nej
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_lcap29%Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_rcap
 29% [ 4 ]
Jeg har ingen mening om det/ligeglad
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_lcap14%Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Vote_rcap
 14% [ 2 ]
Totale stemmer : 14
 

ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 6:03 pm

Hejsa kære brugere!

Så er det tid til en ny afstemning. Denne gang er det fordi vi har modtaget et ønske om at ændre rækkefølgen på tingene i profilen. Som de fleste af jer gerne skulle have opdaget, har vi separate pladser til f.eks. "personlighed", "historie", "evner" og "Eventuelle bemærkninger".
Ønsket gik ud på at flytte "Eventuelle bemærkninger" fra nederst til øverst i profilen. Argumentationen gik på at det ville være mere behageligt, i forhold til det ofte er oplysningerne der står heri man ønsker at tjekke først.

Vi tænkte vi ville se om det var et generelt ønske, til dels fordi det vist er lidt forskellige hvad man tjekker først. F.eks. tjekker jeg personligt folks evner før alt andet. Smile
Derfor ville vi sætte pris på at høre jeres meninger, angående profilens opsætning!

Ud over afstemningen er I også velkommen til at kommentere her i tråden hvis der er andre ting I har bemærket, vil foreslå eller kunne tænke jer at få ændret, i forhold til profilen. Smile

Tak for jeres tid!

Venlig hilsen
- Zachariah
Tilbage til toppen Go down
Alexei

Alexei


Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods
Antal indlæg : 219
Reputation : 2
Bosted : Amber Eye District, Redhawk City

Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 7:19 pm

Jeg vil blot bemærke, at man som regel har historien til sidst, da dette også netop er den ting folk mest sjældent bruger tid på at læse - i hvert fald så vidt jeg har af opfattelse, og hvad jeg selv kender ;-)
Tilbage til toppen Go down
http://daemonernes-by.danskforum.net
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeSøn Sep 17, 2017 9:47 pm

Jeg synes personligt, at jeg næsten aldrig ser folk bruge '' Yderlige bemærkninger'' og, derfor ville se det helt åndsvagt at rykke den længere op. Måske burde i istedet gøre det til et frit valg om man har lyst til den skal være på profilen overhovedet?
Tilbage til toppen Go down
Aethelwulf

Aethelwulf


Antal indlæg : 15
Reputation : 0
Bosted : Som regel bosat af hvem end han arbejder for.

Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeMan Sep 18, 2017 1:44 am

Min tanke er at hvis det er den man ofte læser først så bruges den nok forkert. Den er lidt som misc. På en dagsorden hvilket altid placeres sidst.
Men man kunne overveje at tilføje et nyt felt "vigtige informationer" som man så har først. En form for tldr over karakteren.
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitimeMan Sep 18, 2017 11:48 am

Altså jeg bruger overhovedet ikke 'eventuelle bemærkninger'.... Men har selv overvejet at bruge den som en liste over igangværende emner. Dens 'variation' synes jeg derfor er for bred til at flytte den op øverst. Ellers skal man måske give den et andet navn, som 'overordnet information', hvis folk gerne vil skrive yderligere vigtige detaljer om deres karakter?
Men jeg giver, Alexei ret i, at det måske er mest logisk at placere historien under evnerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)   Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Rækkefølgen af indhold på profilen (Afstemning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shall we go for a swim love? (XXX - Mulig seksuel indhold)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Spørgsmål, samt ris & ros-
Gå til: