Antal indlæg : 19 Reputation : 2 Bosted : Ruinerne.
Emne: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 5:48 pm
Jeg smider lige alle mine karakterer ind i en tråd. Jeg vil smide hver karakter ind i en spoiler, i håb om det gør tingene mere overskuelige. Jeg har udeladt få karakter, fordi jeg ikke er sikker på hvad der skal ske med dem endnu.
I vil kunne finde et link til deres profil, samt en beskrivelse af deres personlighed, relationer og nuværende status - eftersom den næppe er opdateret på deres profil.
Shadow:
Baggrund @Shadow er født med navnet Lacy Jackson. Som 6-årig mistede hun hendes mor, som var hendes eneste familie. Som 8-årig blev Shadow det første medlem af en organisation kendt som "eyes of darkness." Der kom senere flere børn til, og de blev brugt til alverdens ting, men blev især trænet op i kamp, torturering og afhøring. Organisation tog en masse forskellige opgaver til sig, såsom at dræbe nogen, få informationer el.l. Dog lod det til, deres leder havde nogle planer bag lukkede døre. Jeg vil skrive mere om dem, når detaljerne er på plads.
Personlighed Shadow er temmelig ligeglade med alle, der ikke er eyes of darkness. Dog skal det siges, respekt er rigtig vigtigt for hende. Hvis man først har hendes respekt, er det ikke muligt at få en tjeneste fra hende. Hun er ikke kendt for at være et varmt menneske, og hun har intet problem med vold. Det er så stor en del af hendes hverdag, det er mere underligt for hende, når folk ikke benytter vold.
Status Nu hvor endnu en krig er igang, følger Shadow eyes of darkness og gør hvad hun kan for at beskytte dets medlemmer. Det er efterhånden hende der har overtaget det daglige gøremål, men i forhold til krigen, er det stadig lederen, Penelope, der har det sidste ord.
Noah:
Baggrund @Noah er født ind i Takumara familien. Han har altid været elsket af sine forældre og sine søskende. Fordi hans søster Luna var ældre, var det i kortene hun skulle overtage som leder efter deres far. Der var dog en overgang, hvor Noah blev trænet som leder, og der var planer for han skulle overtage. I løbet af hans liv, har Noah mistet begge sine forældre. Han er blevet hærdet af det. Noah er nu næstkommanderende, og har været det i et par år efterhånden. Han har førhen haft et romantisk forhold med søsteren til The Crawfords leder, Malia. Deres forhold er lige nu i en limbo. Jeg ved ikke hvad der vil ske med dem. Noah er meget fokuseret på den udbrudte krig.
Personlighed Noah kan være arrogant, uforskamet og forkælet det ene øjeblik og kærlig, omsorgsfuld og forstående det næste. Han er ikke altid til at blive klog på. Det afhænger meget af hvem man er, og hvordan man møder ham. Hans attitude bliver smittet af dem han er omkring, så han opfører sig oftest som dem han er sammen med.
Status Noah er næstkommanderende for The Takumaras og gør sit for at hjælpe sit folk sammen med Luna.
Clarke:
Baggrund @Clarke er semislægt (fakeblood). Hun er født i Takumara-territoriet. Hun havde da hun var ung, en romance med Luna Takumara. Det stoppede, da Clarke blev sendt væk. Hun har siden da få gange vovet sig tilbage til Takumara-territoriet. Hun har holdt sig på afstand fra mange, fordi hun ikke rigtig har turde stole på nogen ville hende det godt. I største delen af hendes liv, har hun været på flugt fra had.
Personlighed Clarke har længe været træt af behandlingen af semislægterne. Hun har været opsat på, at forene semislægterne. Det handlede for hende om at have et sted at høre til. Det har været svært for hende at komme tæt på folk, og lade dem lære hende at kende. Clarke kan både være støttende, ligefrem og kommanderende. Det veksler meget mellem situationen, personerne og hvordan de har det med hende. Hun er dog altid lidt varsom, fordi hun er bange for de pludselig vil se ned på hende.
Status Clarke holder sig ude af al krigsførsel. Hun holder sig væk, og forsøger at undgå at blive set.
Jayden:
Baggrund @Jayden har det vi i dag vil kalde personlighedsforstyrrelse. Jayden har været heldig i hans barndom. Han blev skærpet fra krigens ar. Han var ikke tvunget til at se folk sulte, folk der manglede lemmer eller døde børn. Han havde en tryg barndom. Med undtagelse af en af husets ansatte. En ung kvinde. Hun var meget glad for at tilbringe tid med Jayden, og legede ofte med ham. Som han blev ældre, blev han mere interesseret i at tilbringe tid med piger på hans egen alder. Det generede hende, og efter han afviste at kysse hende, blev hun voldelig. Det ændrede noget i ham, og han begyndte at udvise stor vrede. Han begyndte at smadre ting. Først blev han sendt til en præst, da han begyndte at ændre personlighed fuldstændig. Da det ikke virkede, kom han på en instution for sindssyge. Her mødte han Clara, som ændrede hans liv fuldstændigt.
Personlighed Jeg vil ikke skrive om tre forskellige personer her, så hvis i vil vide mere om personlighederne, kan i tjekke ind på hans profil. Men jeg vil sige, at Isiah er som en djævel på Jaydens skulder og Christopher en engel.
Status Jayden er sluppet ud fra sindssyge anstalten, og lever nu et frit liv uden tortur. Han ved ikke længere hvor han hører hjemme, og er på egen for første gang.
Lily/Silver:
Baggrund @Lily er vokset op hos en plejefamilie. Hun har længe været under den tro at hendes biologiske forældre er døde. For nogle år siden opdagede Lily, en anden pige boede inde i hende. En helt anden pige, med sit eget udseende, Silver. Hun er også meget anderledes end hende selv. Siden da har de samarbejdet om, at finde en måde at adskille dem på. Nu hvor krigen er brudt ud, er de flygtet tilbage til Lilys familie, hvor de ved de er sikre.
Personlighed Lily er venlig, omsorgsfuld og til tider lidt tosset. Silver er nærmest en modsætning. Hun er manipulerende, stærk, vred og hævnfuld.
Status De opholder sig ved Lilys adoptiv familie i Thunderville.
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:12 pm
Måske et emne mellem Hydra og Shadow kunne friste? Jeg ved ikke ligefrem, om det er den slags arbejde som "Eyes of Darkness" udfører, men Hydra har en vældig stor dusør hængende over sig -udstedt af Charles - som bare venter på at blive indkasseret! Noget der kunne interesseret? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:27 pm
Viii skal have aftalt hvad Mallie og Noah er blevet!
Aaron og jeg har besluttet Crawford og Takumara er allierede nu - så de kunne sagtens være sammen nu uden fare
They need a happy topic too <3
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:32 pm
@Hydra - Det er slet ikke usandsynligt de ville forsøge at dræbe nogen for en dusør. Særligt nu hvor der er krig, har de brug for pengene. Så Shadow kan sagtens forsøge at dræbe Hydra.
@Malia - Ja, det er vist ved at være på tide. Let's do it! <3
Hydra
Titel : Journalist Antal indlæg : 99 Reputation : 0 Bosted : På farten eller hos Lucius.
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:34 pm
Sounds great! Selvom jeg nu ville påskønne, at Hydra IKKE døde xD Nogen idé om, hvor de så kunne mødes?
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:39 pm
Bare rolig. Jeg skal nok finde en måde at stoppe det på Shadow har nok overvåget Hydra for en tid før hun angriber. Men helst et tidspunkt og sted hvor Hydra er alene
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:50 pm
Bring on the tears and chest pain! xD <3
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:54 pm
Yup.... Det bliver hårdt, men også godt. xD
Hydra
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:55 pm
Super! Skal vi så bare lade dem mødes, og så tage den derfra? Hvis det er, kunne jeg så lokke dig til at lave emnet? Jeg er på arbejde lig nu, og har allerede lovet at lave et emne når jeg kommer hjem :3
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 6:59 pm
Jeg kan godt lave det, jeg kan bare ikke love det bliver i aften. Jeg har lige nogle lektier at tage mig af først
Hydra
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 7:01 pm
Helt i orden. Tak!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 8:10 pm
Hvem opretter? xD
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 8:42 pm
I dunno... xD Mig?
Clara
Antal indlæg : 9 Reputation : 0
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Ons Aug 23, 2017 9:10 pm
Love!! <3
Jeg tænker at vi kan lade disse mødes:
- Jayden og Clara, måske hun tog med ham da han stak af? - Shadow og Imania, ulalala
Gæst Gæst
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Tors Aug 24, 2017 4:38 am
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Tors Aug 24, 2017 4:21 pm
Skal vi så tage dem begge? <3
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Tors Aug 24, 2017 4:58 pm
Det synes jeg
Clara
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Tors Aug 24, 2017 7:23 pm
Vi kan evt. lave et emne hver? Jayden & Clara Kan være det sted, som de har flygtet hen? Shadow & Imania Kan være hos Ima? Måske Shadow besøger hende?
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Tors Aug 24, 2017 8:22 pm
Det giver god mening Måske du vil lave det med Jayden & Clara, og så kan jeg lave det med Shadow & Imania. - Det bliver dog nok først engang i weekenden fra min side.
Clara
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Fre Aug 25, 2017 3:07 pm
Det lyder som en perfekt ide! Hvor skal jeg lave det? Det er helt okay ^-^
Shadow
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Fre Aug 25, 2017 5:20 pm
Måske har de bosat sig i de hviskende træers dal?
Clara
Emne: Sv: Emnesøgning til alle mine karakter. Fre Aug 25, 2017 8:00 pm
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …