Emne: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 5:48 pm
Hyggehejsa alle i skønne mennesker her på Redhawk.
Jamen nu er det sådan at jeg er blevet godkendt og det hele, så nu er jeg på jagt efter nogle emnepartnere
I skal være velkomne til at tjekke min profil ud ( Hvis i tør hehe) og så ellers sende mig en besked eller bare skrive her i tråden. Jeg leder efter lidt af hvert, kan starte ud med at mødes og se hvad der sker eller bruge et plot til at lave noget spænding.
Håber at høre fra jer
- Kora 'Snake' Dawhle
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 5:52 pm
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:25 pm
Det lyder da meget fristende Synes dog du selv skal vælge hvem du tør præsentere for mig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:31 pm
Welll så lad, os gå med Brandon ham har jeg mest krea på, har du en ide til et plot, eller skal vi ligge hovedet lidt i blød.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:32 pm
Må indrømme at jeg ikke lige har nogen ide til et plot. Men hvis du har så lad høre
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:34 pm
Well hun arbejder, på bordellet i redhawk right, måske er Brandon på flugt og inde med, at søge tilflugt på bordellet. :p xD Hvordan, hun reagere er jo op til dig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:35 pm
God ide, I'm loving it Starter du emnet eller skal jeg ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:36 pm
Well ville godt selv, men tænker du for æren da jeg er bagud med og svare et par emner, if you wanne. xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Ons Feb 22, 2017 6:38 pm
Jeg føler mig vildt beæret Sender en pb når det er færdigt
Angelique
Antal indlæg : 41 Reputation : 0 Bosted : Fairlake district , I et lille hus sammen med Evelyn
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Man Feb 27, 2017 5:21 pm
søger du stadig får så ville jeg gerne stille Angelique rådighed.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Man Feb 27, 2017 6:40 pm
Jeg leder stadig
Angelique
Antal indlæg : 41 Reputation : 0 Bosted : Fairlake district , I et lille hus sammen med Evelyn
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Man Feb 27, 2017 6:45 pm
Jeg ved ikke om dette her kunne være noget, men, jeg legede lidt med idé om et plot hvor hun måske tvunget ud i at skal stole på en anden end sig selv for at komme ud af den. Det kan være en situation hvor de måske er kommet i problemer.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Tirs Feb 28, 2017 10:18 am
Det kan vi sagtens, kan du overtales til at lave emnet ?
Angelique
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Tirs Feb 28, 2017 11:24 am
selvfølgelig har du et sted du ønsker det skal være
Gæst Gæst
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Tirs Feb 28, 2017 12:51 pm
Du vælger bare et sted, kan sagtens få det til at passe at jeg har været der med min profession
Angelique
Emne: Sv: Kora's emnesøgning. Tirs Feb 28, 2017 5:06 pm
Jeg laver det en gang i aften da jeg lige om lidt for besøg af mine forældre
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …