Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
ny til redhawk :) Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
ny til redhawk :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
ny til redhawk :) Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
ny til redhawk :) Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
ny til redhawk :) Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
ny til redhawk :) Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
ny til redhawk :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
ny til redhawk :) Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 ny til redhawk :)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 12:02 pm

Jeg leder efter lidt af hvert, i form af emnepartnere, plots, relationer - alt! Vil meget gerne i gang med at emne med jer. I er selvfølgelig mere end velkommen til at læse hans profil, for informationer om ham og hvad det er i kommer til emne med. Herre bor k bor i et Palæ i Fairlake District med sin Roderick. han er meget indelukkede og har ikke fundede nogle han stoler på pga hans ever<3
Jeg søger;
Venskaber, fjendskaber, fortids-relationer, ”romantiske” forhold (flirts), politiske forhold og intriger, i forhold til hans position <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 12:19 pm

Miiiiig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 12:44 pm

Jeg melder mig også super gerne! Til et eller andet cc:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 1:14 pm

ahh taaak <3 vil sygt gerne emne med jer begge! <3

vil gerne have et med hver af jer! to emne woop woop Smile

okay malia hvad tænker du til vores emne

oggg kubo (nice pic btw) hvad har du lyst til <3 Smile)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 2:38 pm

Fedt man! ^^ sender dig lige en pm når jeg kommer hjem c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 2:42 pm

yes glæder mig <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 2:45 pm

Jeg tænker meget at deres evne måske kan give dem noget at relatere til. De har en evne som gør de begge er følelsesmæssig forstyret - og de har måske begge brug for en som forstår det de går igennem ? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 2:58 pm

det var også det jeg tænkte, også at se hvordan begge deres forhold er til even og hvor ensom/indelukkede man bliver <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 2:59 pm

Præcis Very Happy
Tænker de begge har brug for det Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeTors Feb 02, 2017 3:04 pm

true Smile
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 9:03 pm

Hey Herry; jeg vil også meget gerne melde mig på banen, da jeg faktisk har en idé til et eventuelt plot mellem vores karakterer Smile Her er min idé (og så kan du lige forholde dig til om det lyder interessant eller ej) Smile

Læste lige i din profil at Herry er rimelig... glad for uforpligtet intimitet (for at sige det pænt) - Arden er derimod, grundet sin fortid, meget bange for det, men er også en håbløs romantiker af hjerte. Min idé er, at Herry måske ser Arden som en lille "udfordring" og derfor måske giver indtryk for at han vil give hende alt hun ikke har (hun bor i ruinerne af Thunderville, så hendes situation er trods alt meget modstridende hans) - alt sammen gør han måske for at "få" hende for én nat, og "vinde spillet".
Arden ender måske endda med at falde for ham (uigengældt). Min idé er så, at han måske når til et punkt hvor han indser at den eneste måde han kan være sammen med hende på, er ved at bruge sin evne mod hende og manipulere hendes frygt væk. Hvad han så gør - om han smider hende på trapperne eller lignende, kan vi se på. Men det kan i hvert fald skabe lidt drama. ISÆR hvis hun indser at han tog hendes frygt væk, og udnyttede hende *drama drama*.

Skriv lige hvis det lyder interessant. Ellers er jeg også frisk til at vi finder på noget andet Very Happy <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:57 am

Det lyder pisse fedt! <3 omg det vil jeg sygt gerne! <3 og hvem elsker ikke lidt drama <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 12:39 pm

Hvis du stadigvæk leder efter nogen så melder jeg mig da også gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:05 pm

Fantastisk at du kan li' ideen! Very Happy

Jeg er rimelig fraværende her i weekenden, men måske kan vi stykke et emne op her i begyndelsen af næste uge? Jeg ved ikke præcist hvordan de mødes, men måske kan Herry bare krydse Thunderville og bemærke denne her lidt utilnærmelige, arbejderkvinde Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:15 pm

Det helt fint <3 det er ferie i næste uge så der er der også mere tid <3 fed idee kan godt finde på en grund til hvorfor han er der <3 så starter jeg den bare i næste uge <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:16 pm

Mayah det vil jeg da sygt gerne <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:18 pm

Super, har du nogle ideer til et plot, må være ærlig og indrømme at jeg ikke har nogen ^^
Tilbage til toppen Go down
Arden

Arden


Antal indlæg : 53
Reputation : 1
Bosted : Thunderville

ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:21 pm

Jeg har desværre ikke vinterferie, men har da nogle fridage Wink Men dejligt Herry! <3 Du kan bare sende en privatbesked med et link når emnet er lavet til den tid <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:26 pm

fedt så er der et styks emne til dig mandg tirsdag <3
/// til arden <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:31 pm

okay så min pc er lidt mærkelig så kan ikke se om det her allered stå ha men...<3 tænker at hans grund tl at være i thunderville er fordi han skal videre til redhawk city og det her er et stop på vejen <3 og han har ikke et sted at sove/spise eller noget og han møder hende på vejen eller noget andet <3

//til mayah
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:33 pm

Det kunne være en god måde at få bugt med hendes mere mistroiske side. I like it! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:44 pm

fedt <3 jammen så er der et styks emne til dig i aften <3 eller hvornår passer det dig best? <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:46 pm

Det passer mig fint med i aften eller hvornår du ellers har tid Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitimeLør Feb 11, 2017 1:58 pm

Fedt <3 sender dig en PM med et link i aften <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny til redhawk :) Empty
IndlægEmne: Sv: ny til redhawk :)   ny til redhawk :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny til redhawk :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Velkommen til RedHawk
» RedHawk er åben!
» Pengesystemet i RedHawk
» Songs of Redhawk!
» Kort over Redhawk-regionen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: