Titel : Administrator - Leder af The Redwoods og tidligere konge af Redhawk-regionen Antal indlæg : 274 Reputation : 19 Bosted : I sit palads i Amber Eye District, Redhawk City
Emne: Om politisk spil [ADMIN-NYHED] Fre Jan 20, 2017 12:01 pm
Hej folkens!
Nu har begge admins haft en travl juleferie, hvor jeg også brugte en uge efter juleferien på en tur til Bosnien. Det betyder også, at det har været svært, i hvert fald for mig, at komme ind i de spændende sager igen.
Jeg har før opfordret folk til at sende beskeder til mig med links og korte forklaringer med deres politiske plot, og nu gør jeg det igen.
Vi vil godt have, at I sender disse beskeder til os, fordi vi ikke selv kan holde styr på alle jeres emner. Derfor fortrækker vi kun at læse de emner, der er politiske. Politisk er et bredt begreb - men alt i alt skal I tænke: Vil dette emne på nogen måde påvirke folket omkring mig eller andre? Med vigtige titler skal I forvente at svaret ofte er ja. Så hellere sende for mange end for få. Vi admins skal nok sortere i dem og finde ud af, hvad der har mest fylde til RHN Men vi kan ikke skrive noget, hvis vi ikke har noget at skrive om.
Så I vil være rigtig dejlige, hvis I lige får tjekket jeres emner i gennem og får samlet dem i en besked til mig eller Luna!
Tusind tak på forhånd! Og I må have en god weekend
Af Charles På vegne af admin-teamet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Om politisk spil [ADMIN-NYHED] Lør Jan 21, 2017 2:06 pm
I'll remember!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Om politisk spil [ADMIN-NYHED] Lør Jan 21, 2017 2:07 pm
*Bruger resten af weekeden på at læse mine emner igennem, så jeg kan sende dig links xD * <3
Det er to år siden at krigen begyndte og flere ledere af slægterne dør, uden spor af hvem der har gjort det. Nu spredes rygterne om at morderen er på fri fod igen. @Charles, Kongen af Redhawk, som også var leder af Redwoods-slægten, er blevet fundet dræbt. Redwood-slægten har taget det meget hårdt efter døden af …
Er du også lidt forvirret over de politiske skift der har været på det sidste? Frygt ikke! Vi står klar med vores evige support!
Der har været mange udskift blandt slægternes titler på det sidste og vi er her for at give vores læsere et hurtigt overblik.
The Takumaras:
- Blandt Takumaras har der været nogle problemer. Hvis man besøger slægten, …
Ny alliance mellem The Adaras og The Naailas! [RHN - 1176]
Søn Sep 17, 2017 5:55 pm af Zachariah
Ny alliance mellem Adaras og Naailas! [1176]
Her på RHN har vi endnu en gang opsnust en lidt uventet nyhed!
Det er ikke længe siden krigen mellem The Oikans og The Redwoods brød ud. Alligevel er de andre slægter allerede ved at alliere sig på kryds og tværs. Denne gang omhandler det The Adaras og den næsten glemte slægt, The Naailas.
Det siges at The Naailas general, @Zachariah, …