Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Politisk spil søges! - Emnesøgning

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 10:05 am

Hejsa!

Jeg søger politisk spil. Jeg har allerede nogle enkelte emner, som mere er fokuseret på at få Zach i gang og skabe nogle relationer til ham. Måske stikke en lillefinger i vandet. Men sandheden er jeg brænder for at starte noget politisk spil! Skabe allierede, fjender, være med i uenigheder, aftaler eller skumle planer og hemmeligheder!
Jeg ved godt Zach ikke er lederen af Naaila - men han er general og har altså en god mulighed for at bringe nyheder og råd videre. Foruden, han jo altid kan have sine egne planer! Wink
Det betyder at jeg søger folk, der selv har tanker/ideer/lyst til politisk spil og som er med på at skabe store plots, der kan have betydning for flere slægter og/eller brugere. Det SKAL ikke være folk af titler - dem uden titler kan jo også have fremtidsplaner, af den ene eller anden årsag Smile

Zachs stilling: Han er Naaila, tidligere slave. Nu er han General for slægten. Single, og ikke særlig rig. (Hvis I er i tvivl, har slægten generelt ikke så meget rigdom eller er særlig stor)

Krav:
- At skrive forståeligt. Gerne mere end "bare" 5 linjer, da jeg har brug for detaljer og goodies i mine emner Smile

Ønsker:
- Specielt nogle Griffins! Gerne af høj rang også. Af alle slægterne, tror jeg Naailas har mest tilfælles med dem og jeg er nysgerrig omkring hvorvidt der kan skabes nogle slægts-venskaber eller aftaler måske.
- Alt. Oprør, krig, familiestridigher, aftaler, traktater, handler...Hvad som helst. Men politisk.

Jeg har spillet politisk spil et par år, på en anden side. Derfor vil jeg sige jeg har lidt erfaring inden for det, foruden en masse ideer og en hvis entusiasme xD

Kom frisk! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 11:21 am

Well, jeg sætter gerne Brandon til rådighed, han er ok rig, ikke rigtig betydnings fuld ud over, han selv prøver og starte en revolution, mere fordi han mener der skal ske, ændringer i verden. Han er fra slægten Adaras, og de har jo lidt had mod the Redwoods. Hans familie var os oprører, såå han mener der skal ske ændringer. And then he is a damnn good spy. Wink
Tilbage til toppen Go down
Celeste

Celeste


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Amber Eye District

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 2:10 pm

Lyder interessant! Celeste er ikke den rigeste eller mest betydningsfulde.. Men hun arbejder i det gyldne teater som ligger i amber eye district. Måske hun kunne være spion? Smile hun kommer jo nok til at høre et og andet ^^
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:04 pm

Fedt!

Well, Zach er som sagt ikke raceleder, men han kan helt klart bruge nogle spioner. Nogen, der kan fortælle ham lidt om hvad der sker, selv om han rejser hjem til Dark Daphne - eller bare nogen, der kan gøre at han står bedre med visse slægter. Desuden kunne han sagtens bruge penge o.o

@Brandon - lad dem mødes. Naailas elsker ikke helt Adaras, da de i sin tid stod sammen med Redwoods og brugte dem som slaver - men Zach ser mere Redwoods som de direkte skyldige og er mere tilbøjelig til at tilgive andre xD
Og om ikke andet, så lad os se hvor det går hen, angående spionering, revolutioner og sådan. Specielt hvad den revolution nærmere bestemt skal handle om^^

@Celeste. -
Zach bryder sig generelt ikke så meget om Redwoods, grundet fortiden. Det og så er han faktisk også lidt intimideret af dem endnu. bange for de stadig kan finde på at fange ham og gøre ham til slave igen xD
Men han er også villig til at indgå venskaber med Redwoods, hvis ikke for at lære noget mere om at kæmpe, så for at få et bedre indblik i slægtens ve og vel. Måske med tanke om at bruge det imod dem senere - hvis ikke en eller andne overbeviser ham om slægten er god nok alligevel Wink
På den baggrund, ved jeg ikke ligefrem om Celeste vil spionere mod sine egne - men de kan mødes? Som sagt, ønsker Zach at skaffe sig en fornemmelse af Redwoods og enhver bekendt kan et eller andet sted måske være praktisk at have?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:05 pm

Sweet, hvor tænker du dig de skal mødes. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Celeste

Celeste


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Amber Eye District

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:20 pm

Celeste har et lille had mod sin slægt, da hun hænger lederen/lederens familie op for at være skyld i at hendes forældre døde. Planen med Celeste er lidt at hun skal være rebel mod sin egen slægt ^^
Hun vil nok ikke være den der siger at slægten egentlig er god nok alligvel, hun vil nok mere være den der fortæller om al den insider viden som hun fra at være en redwood, og bo i amber eye district.
men de kan sagtens mødes, også tage den derfra Smile
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:28 pm

@Brandon - Zach er i øjeblik ved Springheat, men ved at rejse mod Redhawk, når han ikke bliver forstyrret hele tiden o.o
Taget i betragtning han også skal møde Celeste, kan det være han allerede er i Redhawk - så umiddelbart der, hvis det passer dig?

Celeste: Uh, det lyder skønt! Det er helt klart noget Zach vil være interesseret i! Smile
Men ja. De skal mødes o.o How? Zach har næppe råd til at besøge teateret og vil nok hellere ikke bare valse op - med sine lilla øjne - til hovedborgen for Redwoods - så hvis de måske kunne mødes lidt længere nede i byen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:28 pm

Ok Redhawk, no problems hvem laver. Smile
Tilbage til toppen Go down
Celeste

Celeste


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Amber Eye District

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 3:44 pm

Celeste befinder sig oftest også i den nedre del af byen når hun ikke er på arbejde, så det passer nok bedst sådan Smile måske de mødes et sted i undergrunden? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 4:52 pm

Jeg kunne sætte Lucius her til rådighed? Men jeg har også Jazmin der er søster til en høj rang i Redwood slægten. ^^
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 8:01 pm

@Brandon: Du må da gerne? xD

Celeste: Jah, det kan de sagtens. Hvem opretter? Smile

@Lucius: Mit gamle FC >.< Snøft!
Ej. Men altså...Jeg er ligeglad. Et eller andet sted kunne det være fedt at møde begge. Nogen bestemt du gerne vil have i spil? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 8:06 pm

Du vil jo gerne have politisk spil, og Lucius er lederen af Adaras, så der er jo en mulighed ^^ Naails og Adara har jo en fælles ting om at de ikke kan lige Redwood slægten, så det kunne eventuelt være noget der?
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 8:26 pm

Der er noget ved begge dele, Lucius -
Det er sandt at Zach måske bedre kan få indflydelse på en eller andne måde, ved at møde en leder. Men han vil skam også gerne tættere på Redwood Smile
Men vi kan godt tage et møde mellem Zach og lederen af Adaras hvis det er? xD
Tilbage til toppen Go down
Celeste

Celeste


Antal indlæg : 5
Reputation : 0
Bosted : Amber Eye District

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeLør Dec 03, 2016 10:49 pm

Jeg kan godt oprette, men er først hjemme efter kl 18 i morgen, så hvis du har mulighed og overskud til det, så må du meget gerne ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeSøn Dec 04, 2016 12:42 am

Jeg smider det i the underground, når jeg for det lavet, hvis det er okay. Smile
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeSøn Dec 04, 2016 9:13 am

Brandon og Celeste: Det er okay Smile Jeg er til julefrokost i dag, så er selv væk det meste af dagen og ved ikke hvor meget overskud jeg har, når jeg kommer hjem Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 3:51 am

Jeg ved godt der mange der allerede har skrevet, men jeg vil gerne da jeg tro de kan få noget ud af hinanden, hun er godt nok af Redwood slægt, men hun har ingen skrupler med at forråde dem, for det har hun allerede gjort ved at hjælpe de slægtsløse. Desuden kan hun godt bruge nogle allierede selv. Jeg ved godt Naalias og Redwoods ikke kommer så godt ud af det med hinanden, men hun hader selv sin slægt for det de har gjort imod alle som var imod dem eller stod stærkt. Hun vil helt klart gerne hjælpe desuden har hun selv en fremtidsplan, men hun ved ikke om kan det kan lade sig derfor startede hun i de små. Hun kæmper stadig med at få folk til at stole på hende. Dog giver hun sig ikke uden kamp og kan blive ved med at prøve selvom hun har fået nej.
Jeg ved godt at jeg ikke har fået min farve endnu, men det kan give dig lidt tid til at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 7:43 am

Hold da op! Redwood har vist et problem mellem deres egne rækker! Wink

Jamen jeg er frisk! JEg er godt nok på vej ud af døren lige nu - så tillad mig at spørge dig først, om du har nogle ideer til plot? Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 7:53 am

Jeg tænkte på at vi måske først kan tage et møde hvor de mødes, hun skal nemlig se ham an først inden hun fortæller om sine planer. Hun skal nemlig først har opbygget tillid til ham. Det kan være at han har hørt om hende eller hun hørt om ham og sender bud efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 11:55 am

Lol - Det er nu heller ikke fordi Zach render med et stort skilt der hedder "Imod Redwoods? Me too! Let's kick some ass!" xD

Well, Naailas gemmer sig jo lidt, så jeg ved faktisk ikke hvor mange der kender itl ham endnu. Han først rigtig begyndt at rejse rundt og undersøge ting selv. Nok stadig en lidt ukendt spiller på bordet, så at sige.
Hvis han har hørt om hende, hvad skulle han så have hørt?
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 11:57 am

Hvad med en Redwood som går imod det hendes slægt står for, som hjælper de svage og forråder sine egne ved gøre det. Det kan måske vække hans interesse.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 1:43 pm

Ja, han vil blive nysgerrig. Hvor skal det være og hvem opretter?

- Til alle andre:
Jeg er stadig åben for politisk spil, men jeg venter med at godkende flere emner. Jeg er ret træt for tiden og er vist ved at have mere, end jeg kan gabe over Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 1:45 pm

Jeg kan godt lave er det Okay vis det i The Underground. Det der hun opholder sig mest.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 4:35 pm

Det lyder fint Smile
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 169
Reputation : 4
Bosted : Somewhere in The Underground far away from the people I share blood with

Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Dec 06, 2016 8:51 pm

https://redhawk.danskforum.net/t101-why-are-you-here-but-now-that-you-came-can-we-maybe-talk-zachariah#579

her er det håber det kan bruges, du skríver bare når du får tid det haster ikke.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Politisk spil søges! - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Politisk spil søges! - Emnesøgning   Politisk spil søges! - Emnesøgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Politisk spil søges! - Emnesøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: