Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Elena's Plottråd Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Elena's Plottråd Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Elena's Plottråd Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Elena's Plottråd Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Elena's Plottråd Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Elena's Plottråd Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Elena's Plottråd Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Elena's Plottråd

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Aug 24, 2018 4:58 pm

ELENA CRIMSON'S PLOTS & SØGER
Elena's Plottråd Sey%2Bwoaw%2Bblood%2Bmirror

Så er man tilbage på siden igen, så lad mig da lige smide en plottråd op igen! In game-tidshorrisonten udgør dog at jeg ikke har redegjort for to år i Elena's liv. Jeg antager at hun har været 'opholdt', fx. mod sin vilje, i dén periode. Dette kan eventuelt tillade lidt plotterier, og jeg er åben for ideer. Ellers læs blot videre her, og så finder vi ud af noget andet.

BAGGRUNDSVIDEN
Læs gerne om Elena her: PROFIL
Elena voksede op med en lænke om foden, og med et slavennummer tatoveret på armen, under 12-årskrigen. I en periode har hun arbejdet som heler i Groundstone distriktet i Redhawk City, og behandlet dem som andre vendte et blindt øje til. Som både tidligere slave, kvinde, og tilmed slægtsløs, har Elena indartet sig som en af de laveste i samfundet. Hun har isoleret sig selv på mange måder, men forsøger at holde sine dårlige minder på afstand, ved at hjælpe andre med at få en potentiel fremtid.

RELATIONS/PLOT-IDEER
- Nogen som kan redegøre for hendes manglende to år: Kan en husholdning have taget hende som slave mod hendes vilje? Hun er trods alt slægtsløs, så der er garanteret nogle sadistiske personer fra overklassen der kan have snuppet hende. Dog vil hun altså bryde ud af det snarrest. Hun kan selvfølgelig også være kommet til skade/blevet syg, og have været i en husholdnings varetægt i ganske lang tid, uden stor mulighed for at bevæge sig væk. Jeg er ret åben <3
- Tidligere slaver, som hun kan have et stærkt bånd til.

Derudover leder jeg efter venner+fjender og alt mellem himmel og jord. Jeg er frisk på de fleste plots!
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Aug 24, 2018 7:13 pm

Jeg kan ikke huske om vi har haft et emne før, men jeg ved vi har en relation. Og jeg ved ikke om du vil kører videre på den eventuelt?
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeLør Aug 25, 2018 11:43 am

Jeg er frisk.
Nu er Emelia af adelig slægt, selv er hun meget imod slaveriet, så måske har hendes far taget Elena som slave, hvor Emelia har hjulpet hende med at flygte?

Eller

Emelia have taget hende ind hvis hun har fundet hende skadet, da Emelia har et stort hjerte og blæser på hvad der hedder slægter Smile

Sig til hvis der er noget af det du tænker kan bruges, eller hvis du har en helt anden ide Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeLør Aug 25, 2018 8:37 pm

@Lucius : Vi havde vist ét emne engang, hvori Lucius tilbød Elena et hjem hos Adara-slægten <3
Faktisk er sidste gang jeg tænker at man har hørt fra hende, til hans lysfest. Det må vel ingame være omtrent to år tilbage? Givet at Elena har været komplet fraværende i den tid, kan han måske bare have forventet at hun ikke tog imod hans tilbud. Når jeg lige har vurderet hvad hendes situation har været de sidste par år, kan vi måske afgøre hvilken relation de kan have? Jeg ved ikke om du har nogle tanker om det... <3 Hvis du har, skal du da bare slå til!

@Emelia : Altså, givet at du ikke har noget imod at skrive Emilia's far som én der ser ned som slægtsløse, kan jeg måske godt læne mig lidt mod den første idé. Den sidste tid jeg har redegjort for Elena var en lysfest (et arrangement på siden) for omkring 2 år siden in-game, som adskillige højere familier deltog i. Hvis hendes far har snuppet Elena efter festen, og hun måske bare har været på bange til selv at flygte (nu da det bringer mange dårlige minder at være en husslave igen, uanset hvor anderledes de måtte behandle hende nu), kan jeg sagtens se at Emilia har hjulpet hende med at komme ud af det igen Smile

Uanset hvad, er jeg frisk.
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 5:28 pm

Ja, hendes far er lige præcis den type. Og Emelia hader ham for det. Derfor vil det også passe perfekt ind at hjælpe Elena med at flygte Smile
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 9:08 pm

Det lyder som en super god plan! :-)

Jeg tænker ikke nødvendigvis at Elena er blevet behandlet som skidt nødvendigvis. For i en overklasse-familie skal 'tjenestefolkene' nok også udadtil se 'velplejede ud' (måske kan hun endda have været lidt af et interessepunkt for gæster, netop fordi hun er så anderles. En attraktion måske). Hun har nok bare følt sig fanget, fordi hun ligesom er tvunget i en situation hvor hun er nederst i hierakiet igen.


Elena var under krigen husslave for Alexei's husholdning, så det er da en sjov parallel hvis hun ligeledes finder en tryghed hos Emelia? < 3 Måske kan Emelia endda have troet at Elena var i familien grundet en mangel på job, og ikke at hun var fanget, hvilket måske er derfor hun først forsøger at hjælpe hende ud nu?
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 9:13 pm

Uhh det lyder godt! Og virkelig noget hendes far ville gå op i. Da de som sagt dr adelige, så selvfølgelig skal al se godt ud Smile

Hehe, ja det ville være en jov parallel Smile Oh jo, Emelie forsøger at tro på at der er noget godt i alle, så hun vil sagtens kunne tro det til at starte med Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Aug 27, 2018 10:10 pm

Jamen super! Er vild med ideen < 3

Når du har lyst, kan vi sagtens tage et emne. Måske enten ét hvor Elena fortæller sandheden om situationen, eller et hvor de måske plotter hvordan hun kan stikke af?
Det kunne være rart at se hvordan de fungerer i spil <3
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Aug 31, 2018 2:05 pm

Yes, lad os finde ud af det. For Lucius side er Elena stadig velkommen hos Adara slægten altid.
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Aug 31, 2018 3:07 pm

Uanset hvad, tænker jeg at hun fremtidigt kan bo hos Adara-slægten i korte perioder, hvor hun kan have en mulig funktion som healer. Det vil nok betyde meget for hende altid at have et second-home hun kan flygte til, når hun føler sig forfulgt.
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeFre Aug 31, 2018 3:15 pm

Yes yes, men hvordan er hende og Lucius forhold?
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeLør Sep 01, 2018 11:34 am

Hmm, jeg kan komme med to forslag:

1) Eftersom Elena var lidt mistroisk overfor Lucius gæstfrihed der for to år siden in-game, - og givet at hun bliver snuppet væk fra en rig mand til Lucius' lystfest, vil hun måske tro at han havde noget med sagen at gøre. At han altså så ned på slægtsløse, og bare forsøgte at bilde hende ind at han var sympatisk. - Så hér kan forholdet måske være anstrengt hvis hun møder ham igen, efter at have været en husslave i godt to år.

2) Et venskabeligt forhold. Efter at slippe væk fra sin husslave-position, kan hun måske modtage hjælp fra Lucius endnu en gang? Jeg ved ikke om han desideret er den hun flygter til, eller om han bare senere kan hjælpe hende med at etablere sig selv lidt i verden igen.
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeSøn Sep 02, 2018 11:40 am

Hmm.. Altså begge ting kan lade sig gøre, i et.

Hun kan sagens have en tiltro til at han er skyld i det, men for at modbevise det, hjælper han hende med at slippe væk og den slags?
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeSøn Sep 02, 2018 12:42 pm

Emelia hjælper med selve flugten, men jeg tænker sagtens at Lucius kan træde ind som en hjælp et par uger efter, eventuelt? Så kan hun bo der i en periode? Smile
Tilbage til toppen Go down
Lucius

Lucius


Titel : Leder af The Adaras
Antal indlæg : 100
Reputation : -1
Bosted : Arabis - My own place with Hydra

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeSøn Sep 02, 2018 7:31 pm

Sagens. Smile
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Sep 03, 2018 3:36 pm

Tænker at vi skal have et hvor de plotter hvordan hun stikker af Smile Emelia kan have lugtet lunten på baggrund af hendes fars opførsel mod Elena. Beklager at jeg først svare nu, har haft lidt travlt på arbejdet de sidste par dage Shocked

Elena skrev:
Jamen super! Er vild med ideen < 3

Når du har lyst, kan vi sagtens tage et emne. Måske enten ét hvor Elena fortæller sandheden om situationen, eller et hvor de måske plotter hvordan hun kan stikke af?
Det kunne være rart at se hvordan de fungerer i spil <3
Tilbage til toppen Go down
Elena

Elena


Antal indlæg : 164
Reputation : 0
Bosted : Groundstone, Redhawk City

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Sep 03, 2018 6:08 pm

Det gør ikke spor! Jeg har også haft lidt småtravlt :-)

Men så lad os eventuelt sige det? Jeg ved ikke hvordan du har det med at starte det? Ellers må du sende mig en beskrivelse af ejendommen eventuelt :-) <3
Tilbage til toppen Go down
Emelia

Emelia


Titel : Adelig
Antal indlæg : 68
Reputation : 0
Bosted : Redhawk City, Amber Eye District.

Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitimeMan Sep 03, 2018 6:59 pm

Jeg skal nok starte det, hvis jeg ikke når det i aften, så gør jeg i morgen Smile Smider en PM når det er færdigt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Elena's Plottråd Empty
IndlægEmne: Sv: Elena's Plottråd   Elena's Plottråd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Elena's Plottråd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Plottråd!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: