Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
A special request- Zachariah. Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
A special request- Zachariah. Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
A special request- Zachariah. Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
A special request- Zachariah. Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
A special request- Zachariah. Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
A special request- Zachariah. Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 A special request- Zachariah.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeSøn Nov 12, 2017 5:50 pm

Sted: Thunderville, Margnus' hus, lidt alla det her -> http://l7.alamy.com/zooms/dab96d50d6ad43c187b0b7bff031eb39/the-old-forge-branscombe-devon-england-uk-d80n47.jpg
Tid: formiddag.
Omgivelser: Thunderville's gamle huse, ruiner ikke langt derfra. Få folk går rundt udenfor.
Påklædning: http://www.hallekis.com/2009/xx090814-arn.jpg
Partner: @Zachariah

Margnus var stået tidligt op og stod og arbejdede i sin smedje. Han brugte ikke sin evne til arbejdet, skønt det var planlagt at det skulle være en lille daggert. Dog kunne Margnus godt lide at arbejde med at få lavet et våben, uden at bruge sin evne. Der var noget tilfredsstillende ved at bruge sin viden og sine færdigheder i stedet for sine evner. Eftersom han blot var hjemme hos sig selv, havde han ikke skiftet øjenfarve, så hans matte grønne øjne var dem som fokuserede på våbnet. En lille pige på måske en fem seks år kom gående ind og kiggede nysgerrigt på hvordan han arbejdede med at få våbnet til at passe. Han følte hendes øjne på hans bevægelser, en intuition han ikke havde mistet efter arbejdet som lejemorder, så han kiggede over på hende. Hun var en af de lokale børn. Han kendte ikke hendes navn, men mente at kunne huske at hun var fra en af de lidt mere velhavende familier, eller i hvert fald dem som havde været velhavende før han i et tidligere liv brændte huse og familier til grunde. " Hey there little one. You seem like a curious one. Come here, I can teach you how to make your own." talte han forsigtigt som for ikke at skræmme hende væk. Han kunne genkende The Griffins øjne i hendes ansigt og skiftede hans egne øjne så de matchede hendes. Et forsøg på ikke at virke så fremmedartet. Han vidste godt at pigen uden tvivl havde mødt slægtsløse før, det virkede til at Thunderville var en slags magnet for deres slags, men hun slappede synligt mere af da hun så de velkendte slægtsøjne, og hun trådte derfor hen til ham. " Mommy tells me that you are the chameleon. Is that true?" spurgte den lille pige mens han hjalp hende med at varme et lille stykke jern op. Han nikkede tankefuldt " That's true. Tell me what does mommy wants with the chameleon?" spurgte han og imiterede hendes måde at sige ' mommy' på. " She wants me to deliver this to you" sagde den lille pige og hev en lap papir frem. Han tog den fra hende og læste den kort. Der var tale om en handel, noget familie fejde, et drab som ikke skulle kunne spores. Han kluklo, der var åbenbart nogen som ikke kunne lide deres svoger. Han ruskede blidt den lille pige i håret, og smilede " Tell mommy the job is as good as done. Now off you go. You can come again tomorrow" sagde han og hjalp hende kort med at hamre en form på den lille daggert pigen lavede. Derefter stak han den i det kolde vand og så den lille pige smutter ud af hans smedje og tilbage mod hendes eget hus.

Han lod døren til smedjen stå åben, det var altid rart med noget frisk luft. Og få folk var nysgerrige nok til at kigge ind til ham. Han gik hen til et bord i den anden ende af smedjen. Der var en masse glimtende flasker, nogle havde mærkater og andre havde ikke. Han vidste dog præcis hvad det var han skulle gå efter, og snart bredte der sig en sødlig duft fra den lille bord.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeFre Nov 17, 2017 10:16 am

Efter han var blevet leder, havde han næsten brugt mere tid væk fra sin by, end i den. Det var ikke fordi han flygtede fra det og sine pligter, men mere fordi det var den vej, som hans arbejde og interesser bar ham. Naailas havde gemt sig, siden krigen og man så ikke mange af dem, uden for skoven. Men nu, hvor Zach styrede showet, ville han gerne gøre dem mere synlige igen. Derfor havde han også brugt en del tid på at skabe sig bekendtskaber. At snakke relationer mellem folk og deres slægter. Skabe alliancer og gøre sig synlig, som leder og repræsentant for sin egen slægt.
Adaris og Redhawk City var de byer, han havde brugt mest tid i. At han nu var i Thunderville var lidt en tilfældighed. Han havde aldrig rejst igennem byen, til dels fordi han havde hørt det mest var ruiner og Griffins. Han kendte ikke så mange Griffins og havde ikke haft behov for at opsøge dem som sådan. Det havde han heller ikke i dag...
Mere var det fordi han var nysgerrig. Uden råd til en hest, rejste han som regel de mest direkte veje mellem byerne. Men denne gang havde han valgt at dreje af og udforske områderne lidt nærmere. Han behøvede ikke anden grund, end han var den nysgerrige type.
Desuden var det ikke helt uden en grund.

Han var ankommet til byen dagen før, kun iklædt sine mere eller mindre slidte sko, nogle lange bukser og en langærmet og varm trøje. I denne del af landet var der langt koldere, end hjemme i skoven. Det var ved at blive vinter, trods alt. I hans taske, som han var ankommet med, havde han noget ekstra tøj og flere småting han havde brug for, når han rejste. Også hans sværd havde han. Dog var både sværd og taske efterladt i det hus, hvor han havde charmeret sig til en overnatning. Familie var sød og venlig. Kvinden, der også var mor, havde snakket om hvordan det var at bo i Thunderville og noget om en familiefejde eller noget i den dur. Zach havde kun lydt med et halvt øre, for han havde haft mere travlt i at spille et spil med datteren.
Han havde også haft held med at bekræfte nogle rygter, som havde ført ham til denne lille landsby.
Morgenen var gået med at hjælpe til i huset, som tak for overnatning og en bid mad. Men derefter var han gået på opdagelse i byen. Han havde gået lidt hid og did, studeret livet i byen, da han havde set pigen fra hans logi, der var løbet igennem byen. Han var fulgt efter hende, men uden hun rigtig var opmærksom på det.
Smedjen. Som altid, med en lugt af brændt træ og kul i luften. Han ventede til pigen løb derfra igen og ventede et øjeblik, før han selv valgte at gå indenfor. Han vidste ikke helt hvem han forventede at finde herinde, men han var en meget social mand og elskede at snakke med alle omkring sig. Desuden havde han en personlig interesse for våben, der ofte bragte ham til smedjerne. Hvor mange smede havde han ikke talt med snart? Mange. Fra mange slægter. Han ville snart kunne forskellene i deres arbejde udenad.
Han bankede let på den åbne dør med en kno. Hans mørkelilla blik gled hen over omgivelserne, før de faldt på ryggen af en mand.
Hans øjne var ofte en grund til frygt eller had i Zachs omgivelser. Ofte så han væk, når han snakkede med folk, hvis han fornemmede de var utrygge ved ham. Men mere ofte end det, mødte han gerne folks blikke. Folk lærte aldrig at være ikke-bange, hvis de ikke vænnede sig til at se Naailas, uden der skete noget. Heldigvis havde familien, han havde sovet hos, ikke haft så mange fordomme. Måske fordi de havde boet i denne lille landsby i en hel del år.
"Halloooo?"
Var det en sødlig duft? Nu han tænkte over det, var der mange sjove små ting på bordet, foran manden. Til smedearbejdet? Han vidste det ikke. Han lænede sig op af dørkarmen, med hænderne placeret i sine lommer på bukserne. Han studerede manden nysgerrigt og ikke uden hans naturlige varme og venlighed.
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeFre Nov 17, 2017 2:21 pm

Margnus fokuserede på de forskellige gifte der stod på bordet. Det var altid vigtigt at koncentrere sig om sådanne opgaver, de skulle udføres perfekt, de måtte ikke kunne spores, og vigtigst af alt, det skulle være effektivt. Den søde duft blev lidt mere bitter, indtil man ikke kunne lugte den overhovedet. Giften var færdig, det næste ville så være at få svogeren dræbt. Han boede her i byen, så det var ikke svært at skulle finde ham. Spørgsmålet var så bare, om det skulle være en Griffin, Redwood eller Oikan som dræbte ham? Det måtte han finde ud af senere.

"Halloooo?" stemmen ekkoede svagt i rummet. Margnus vendte sig rundt og fik øje på en mand, som stod lænet op ad dørkarmen. Han smilede venligt imens han gik hen til ham og fandt en klud at tørre sine hænder i, et var at de var blevet beskidte af arbejdet i smedjen, et andet var at i tilfælde af at nogle dråber havde ramt hans hænder ville han ikke udsætte hans gæst for dem. " Velkommen til!" hilste Margnus venligt og lagde kluden fra sig på armbolten. Han nåede frem til gæsten og lagde godt mærke til de lilla øjne. Naalias. " Det er ikke så tit man ser jeres slags udenfor jeres skov" kommenterede han venligt, der var intet ondt ment, det var blot et faktum. Og at møde en her, i Thunderville af alle steder!

" Noget jeg kan hjælpe dem med ?" spurgte han hjælpsomt. Han kom dom hurtigt i tanke om flasken med gift, som han nok burde stille et sted, hvor nogle af de børn der besøgte ham, ikke ville finde den og drikke det ved et uheld. " Kom endelig indenfor" sagde han imødekommende mens han gik tilbage til bordet og tog flasken og satte den op på en af de høje hylder, inden han vendte sig om mod sin gæst igen.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Nov 29, 2017 10:13 am

Han rettede sig op, da manden kom over til ham. Så man skulle ud i de små byer, før man mødte nogen, der ikke ligefrem vrængede på næsen af Zachs eksistens. Da manden ikke fremstod bange, så Zach ingen grund til at se væk. Zach vidste ikke, at det manden arbejdede med var gift. Han anede ikke selv meget om medicin og giftstoffer, og hvorfor burde han? Hans blod var i sig selv en dødelig gift for de fleste, men gjorde ham til gengæld immun for alle andre gifte. Det gjorde også hans slægt kunne spise bær eller planter, som mange andre normalt undgik. Ret praktisk, da de var flyttet ret langt væk fra andre og deres ressourcer.
Han mødte manden med et skævt smil og et svagt træk på den ene skulder, til kommentaren om at man sjældent så en Naaila her.
"Det kan jeg forestille mig. Vi har ikke mange grunde til at forlade vores skov" bemærkede han afslappet, før han fulgte mandens invitation og trådte indenfor i smedjen. Naturligt opsøgte han noget af mandens smedje-arbejde.
"Jeg er egentlig bare nysgerrig. Jeg var på opdagelse i byen, da jeg kunne lugte smedjen langt væk. Jeg har mødt mange smedje i mit liv..." Han havde studeret noget, der så ud til at blive en daggert, vist. Nu så han over på manden igen.
"...Men ingen med mange små flasker. Jeg er Zach, forresten" tilføjede han. Han gjorde en kort gestus mod flaskerne, der stod på rad og række på nogle af hylderne. Det var ikke for at snage, men oprigtig fordi Zach var en lidt nysgerrig type.
"Hvis du ikke har noget imod jeg spørger...Hvad bruger du dem så til? Til dit smedearbejde?"
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Nov 29, 2017 6:27 pm

Margnus klukkede muntert " At være nysgerrig kan være både godt og dårligt alt efter hvad man bruger det til. For det meste er det dog harmløst" smilede han og begyndte så småt at rydde nogle af sine værktøjer væk så de ikke rodede så meget, noget han burde haft gjort som det første i morges, men som han havde glemt. " Jeg tænker denne smedje må være den første med mange små flasker. Navnet er Margnus" præsenterede han sig selv med et smil. Det var sandt, der var ikke mange smedjer der havde små flasker stående, og da slet ikke flasker med gift. Den eneste grund til at Margnus havde dem stående fremme var at de fleste mennesker her ikke var nysgerrige nok til at kigge på flaskerne, noget andet var at de fleste af dem ikke kendte til nogle af giftene. Og så var det desuden meget rart at have alle sine værktøjer og arbejdsredskaber samlet et sted. De fleste andre mennesker som havde gifte, ville nok gemme dem af vejen i en kælder eller et andet rum. Et sted hvor der normalt ikke kom andre mennesker, men det så Margnus ingen grund til. De fleste mennesker her i byen kendte ham trods alt kun som Margnus, ikke som Arn Thjadeo, da de fleste han var vokset op med enten var døde eller troede han var død. Der var selvfølgelig også Gustav Grimholt, Margo Flane men ingen her fra byen kendte noget til hans liv som henholdsvis Redwood og Oikan, og da slet ikke Kamæleonen. Et navn som ikke var andet end navnet på en lejemorder, en spion, en mand uden ansigt og uden rigtigt navn. Han fandt det ofte morsomt at folk måske nok kendte Kamæleonen uden at vide det var ham. Men det var nok godt det samme, det gjorde trods alt hans arbejdsopgaver som Kamæleonen noget lettere.

" Jeg må tilstå at de ikke har noget med mit smedearbejde at gøre. Jeg er en mand med mange beskæftigelser og de tilhører et andet del af det. De står på hylden så de få besøgende jeg har ikke kommer galt afsted, din slags vil dog ikke finde det ubehageligt." fortalte Margnus venligt uden egentelig at komme nærmere ind på hvad hans andre beskæftigelser gik ud på. Lidt hemlighedsfuld havde man vel lov til at være? Særligt når det gjaldt ens liv. " Medmindre selvfølgelig du ser det at komme flaskernes indhold på mine færdigsmedet våben, i forbindelse med mine andre beskæftigelsere, så kan du vel godt sige at det er til smedearbejdet" grinede Margnus.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeSøn Jan 07, 2018 11:11 am

Zach rettede sig op og gik over til hylderne. Øjnene gled over de forskellige flasker, omend de fleste ikke sagde ham noget. Han havde aldrig studeret den slags, heller ikke rigtig interesseret sig for det. Som Naaila følte han ikke der var mange grunde til at fordybe sig i det. Intet af det ville bide på ham og hvis han selv en dag skulle få store planer, var han selv gift. Men han havde ingen planer om at bruge det. Her kæmpede han for at overbevise folk om at Naailas ikke var så farlige, så kunne han ikke forgifte folk som side-beskæftigelse!
"Hmmm" brummelyden var umiddelbart hans første og eneste svar på snakken om beskæftigelser og flaskerne. En finger gled hen over hans hage, som overvejede han noget, før han vendte sig om mod manden igen med et smil.
"Mange beskæftigelser, mange flasker. Man skulle tro du var en...Kamæleon?" foreslog han afslappet.
"Jeg kunne godt bruge en kamæleon" tilføjede han sigende, før han tillod manden at svare - eller reagere. Zach frygtede ikke meget for sit eget liv. De fleste ville prøve at tale sig ud af en situation, før de dræbte folk og når det kom til stykket, kunne Zach jo ikke være de 100% sikre, som han ellers fremstod. Men rygterne, historierne...Der var en god sandsynlighed. Og Zach var ikke bleg for at spørge sig frem.

//Beklager tiden! Har haft så meget at se til Smile
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeMan Jan 08, 2018 3:15 pm

Margnus fulgte Zachariah med øjnene da han gik nærmere på hylderne og så nærmere på de forskellige gifte der stod på rad og række. " Jeg tænker næppe dig og dit folk behøves at bekymre jer om nogle nu kommer noget gift i jeres mad. Fra hvad jeg hører er i immune overfor det." Sagde Margnus muntert. Det var en evne han af og til havde misundt dem, men med tanke på hvor slemt deres slægt var behandlet på grund af denne evne, havde ofte fået ham på andre tanker. Hvor mange slaver havde han måske ikke hjulpet med at slippe væk? Han havde aldrig bedt dem om at bruge deres giftige blod mod nogle, han havde altid klaret det selv. Han kunne sagtens leve med blod på hænderne, guderne vide, han havde mere end rigeligt blod på sine hænder.

" Mange beskæftigelser, mange flasker. Man skulle tro du var en...Kamæleon?"
" Jeg kunne godt bruge en kamæleon"

Margnus smilede bredt, så det var det her handlede om. " Alle er vel kamæleoner på den ene eller anden måde. Men der er nok kun en person som det navn er tilknyttet. Og med god grund" smilede Margnus selvsikkert. " Sæt jeg kunne sætte dig i forbindelse med Kamæleonen? Ham og jeg er som to dråber vand" smågrinede Margnus og lod kort sine øjne skifte fra Redwood, Oikan, Griffin før han lod dem vende tilbage til sine matte grønne øjne. Hvorvidt Zachariah havde lagt mærke til det vidste han ikke, men det var rart at gøre fra tid til anden.

// No worries Very Happy Jeg har massere af tålmodighed Wink
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeTors Mar 01, 2018 3:46 pm

Zach trak på skuldrene. Det var sandt. Der var i det mindste en ting folk ikke kunne og det var at forgifte dem. Nogen påstod at det selv samme også beskyttede dem mod sygdomme, selv om det ikke var helt sandt. I stedet holdt han øje med manden, mens de andre ord lod sig synke ind. Som forventet ville manden næppe indrømme noget åbent. Zach var en mand for detaljerne. Det havde han altid været. Mange undervurderede ham, fordi han til tider var ret distræt eller useriøs, men i virkeligheden bemærkede han mange ting og reagerede på dem på sin egen måde. Som nu da mandens øjne så ud til at skifte. Det gjorde de, gjorde de ikke? Det gik ret hurtigt, men...
"Selvfølgelig er I det! Udmærket, så siger vi det" svarede han så bare afslappet. Han gik over og stillede sig op af et bord, med hænderne langs bordkanten. Så hvad nu?
"Så kan du jo sige til ham at...Jeg godt kunne bruge ham. Jeg er ikke så meget til alt muligt spionering og den slags, men det bliver man jo lidt nød til, ikke? Jeg er sikker på han og jeg kan nå frem til en aftale der giver os begge noget interessant, tror du ikke også?"
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeSøn Mar 04, 2018 9:11 am

Margnus fulgte ham med øjnene. Spionage? Han smilede muntert, det var et stykke tid siden han havde lavet spionage sidst. Det var altid mere spændende mere adrenalin fremkaldende. " Spionage? Det er næpoe noget de fleste ønsker at anvende, men under disse omstændigheder med en krigserklæring ude i det pbne og en slægt man ønsker at beskytte " sagde Margnus tankefuldt, selv havde han aldrig følt sig særlig knyttet yil nogen slægt. End ikke The Griffins som han ellers var blevet opdraget som for længe siden. Det gav ham vel også mere frihed til at gøre hvad han ville når han ikke havde nogen slægt det ville falde tilbage på. Det var selvfølgelig både godt og dårligt. Men det var vel den ensomhedsfornemmelse der havde gjort ham til den han var. Kamæleonen. " Jeg er sikker på at han vil være mere end interesseret, selv smedearbejde bliver kedeligt i længden" grinede han, det var det tætteste han kom på en tilståelse om at han var Kamæleonen. " Hvad skal der laves mere specifikt? Altid rart med lidt info inden man starter jobbet helt" sagde han afslappet men der var noget forandret ved ham. Han stod lidt rankere, hans ansigtsudtryk blev skarpere og han lignede mindre og mindre den slægtsløse smed som Zachariah havde mødt da han først trådte ind i smedjen. Det var Kamæleonen der var på hjemmebane nu, og han var klar til at lave forretninger. Klar til noget mere end smedearbejde og smådrab hist og her.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeLør Mar 10, 2018 10:51 am

Zach studerede manden foran sig. Jah, tænkte han det ikke nok? rygterne havde talt sandt. Kombiner rygterne med lidt logisk tænkning og det var lykkedes Zach at finde manden. Kunne han stole på at manden aldrig ville vende sig imod Zach eller Naailas i stedet? Nej. Det var en risiko. Han måtte tage nogle forholdsregler. Men Zach var bagud i forhold til mange. Han var en ny leder og ikke så stærkt politisk som alle de andre, der havde været ledere for evigt. Hans slægt var end ikke særlig stærk eller havde meget at tilbyde eller spille på. Han måtte skaffe sig en fordel, på den ene eller anden måde. Selv noget så uærligt som spionering.
"Selvfølgelig" Han smilte afslappet. Så trak han let på den ene skulder.
"Redwoods. Jeg vil have du rejser til deres by og bliver en del af dem. Tæt nok, til at finde ud af hvad de laver og snakker om. Lige nu er det alt jeg er interesseret i. Jeg ved allerede de har problemer med en voksende krig og uroligheder, men jeg vil gerne holdes opdateret. Hvad angår informationerne, kan vi jo sagtens bruge denne lille landsby igen. Vi kan mødes her en gang i mellem eller jeg kan sende nogen. De kan også bære din betaling fra gang til gang. Medmindre du har andre ideer?" foreslog han. Han havde aldrig hyret en spion før. Hvem vidste hvordan de arbejdede?
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeLør Mar 10, 2018 5:09 pm

Margnus nikkede for sig selv. Han havde stadig en del kontakter som kunne hjælpe ham med at få en pæn bolig i den rige del af Redhawk city og hjælpe med en baggrunds historie. " Det burde ikke være noget problem at komme i gang med at få lavet en baggrundshistorie. Med hensyn til udveksling af informationer, så kan vi sagtens bruge huset he. Betaling behøves ikke før mit job er fuldført " sagde han med en afslappet hånden.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeOns Aug 15, 2018 9:15 am

Zach slog let ud med armene. Det var jo ikke til at sige præcis hvornår arbejdet var udført. Det var ikke noget specifikt Zach søgte, som blot informationer generelt. Gerne nogle saftige, men blot en oversigt over de vigtigste spillere og nogle af deres personlighedstræk ville også gå en lang vej. Nu måtte Zach vente og se hvad han kunne få ud af det. Og helst uden at blive opdaget samtidig.
"Hvis du bliver opdaget, har jeg ikke råd til at blive indblandet. Forholdet til min slægt er allerede anspændt nok. I sådan et tilfælde håber jeg du er professionel nok, til slet ikke at huske mig" tilføjede han sigende. Hvis Redwoods opdagede Naailas havde udspioneret på dem, ville en nu uro mellem slægterne bryde ud. Det var ikke noget Zach ønskede. Det var allerede anspændt nok, og han arbejdede hårdt for helt at fjerne det og, forhåbentlig, en dag kunne Naailas gå over alt uden at blive set som fjenden. Eller uden at blive antastet af en Redwood.
Tilbage til toppen Go down
Margnus

Margnus


Antal indlæg : 33
Reputation : 0
Bosted : Thunderville

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeTors Aug 16, 2018 8:09 pm

Margnus kluklo. " Hvis jeg bliver opdaget, har jeg aldrig sat fod i Thundervile. Og slet ikke talt med dig." Smilede han skæmt. Hvis han blev opdaget, ville det være så let at lade den person han var nu dø. Han havde gjort det så mange gange før, så hvorfor skulle en ekstra gang fra eller til gøre det helt store? " Såfremt du ønsker et møde om noget tid angående informationer. Spørg da efter Emerson Dawn." Sagde Margnus med en tankefuld mine. Han havde penge nok gemt væk til at kunne købe sig et hus af den pænere slags, og på den måde komme tættere på de lidt finere folk af slagsen. De måtte have nogle information og ellers så bare rygter.
Tilbage til toppen Go down
Zachariah

Zachariah


Titel : Administrator - Leder af The Naailas
Antal indlæg : 350
Reputation : 3
Bosted : Dark Daphne Forest, i et hus i træerne.

A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitimeTors Aug 23, 2018 4:59 pm

Zach så lidt på manden. Okay, det lød fint. Det lød som om manden allerede havde en plan, så man kunne sige manden levede op til sine rygter, sine historier. Zach rettede sig helt op og strakte sig lidt, før han vendte sig rundt i smedjen en omgang. Så trak han let på skuldrene og sendte manden et smil.
"Jeg er glad for vi er enige" bemærkede han så. Emerson...Zach gjorde sit bedste for at skrive navnet bag øret.
"Jeg må videre, jeg går ikke ud fra der er flere detaljer at få på plads?" bemærkede han. Zach var allerede halvvejs på vej mod døren ud herfra. Dette havde været en succes og han var spændt på hvad han fik ud af det...Samtidig med han frygtede at blive opdaget. Det var uærligt...Men alt politik var uærligt. Så Zach måtte sætte sin egen morale til side for det fælles bedste. Ikke? var det ikke sådan det fungerede?
"Hyggeligt...Ikke at møde Dem" hilste Zach, som han fortrak sig og lod manden være med sit fremtidige arbejde. Han ville nok tage en runde og lære byen bedre at kende, før han rejste videre i morgen.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A special request- Zachariah. Empty
IndlægEmne: Sv: A special request- Zachariah.   A special request- Zachariah. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A special request- Zachariah.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Why are you here but now that you came maybe we can talk - Zachariah
» I can teach you | Zachariah |
» Nightshade - Zachariah
» So crazy - Zachariah
» ✘ They have it all in their mouth... Tsk! (Zachariah)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Omegnen rundt om Springheat City :: Thunderville-
Gå til: