Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1178

Årstid | Forår

Måned | August

Latest topics
» Requests and Permissions ♕ Lucius
Yesterday at 11:39 pm by Lucius

» A special request- Zachariah.
Tors aug 16, 2018 8:09 pm by Margnus

» Maybe I'm foolish...(Alexei)
Tors aug 16, 2018 2:59 pm by Zachariah

» Let's see...(Jessica)
Man aug 13, 2018 7:23 am by Jessica

» BREAKING NEWS: Morder på fri fod. / Kronen skifter hænder? [RHN - 1178]
Tors aug 02, 2018 1:17 pm by Emma

» Loss, light and love - Lucius
Søn jul 29, 2018 8:58 pm by Lucius

» Emnesøgning!
Tors jul 26, 2018 9:07 am by Zachariah

» What to put here hmmm oh right !!Søgning!!
Lør apr 28, 2018 4:13 pm by Jessica

» Just do it like this! (Raven)
Tirs apr 24, 2018 4:51 pm by Zachariah

Top posting users this month
Zachariah

Alexei

Jessica

Margnus

Emma

Lucius

Statistics
Der er i alt 121 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Emelia

Vores brugere har i alt skrevet 4300 indlæg in 496 subjects

Share | 

Elena's Plottråd! <3

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
Elena

Antal indlæg : 109

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Tors sep 07, 2017 1:28 pm

Jeg synes det er en fremragende idé Dust! Smile

Så længe Elena da kan finde frem til ham igen? For man kan jo sige, at hun måske har svært ved at bekæmpe sygdommen hos ét tilfælde, og derved direkte har brug for hans hjælp til at finde rod i problemet? Det ville jo i hvert fald give lidt 'grund' til at hun opsporer ham Smile

Og ja, relations-delen kan vi jo se på Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Dust

Antal indlæg : 30

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Fre sep 08, 2017 10:05 pm

Umiddelbart tænker jeg, at det kan løses på 2 måder ^^
I det første eksempel, kunne det være at offeret blev forgiftet ved et uheld, Dust følger efter ham til han ser ham komme til hendes butik, og han bliver hængende i nærheden for at se om han klarer den, på den måde kunne hun opdage ham, ved blot at tage imod fyren ved døren, eller kigge ud af butikken ^^
I mit andet eksempel, kunne han blive forgiftet ved et uheld, i forbindelse med han er på et spisested, han skynder sig derfor afsted til hendes butik, mens Dust bliver tilbage fordi hans originale mål ikke blev forgiftet. På den måde kan hun spore oprindelsen for offerets forgiftning, og derved finde Dust der ^^

I begge tilfælde afhænger situationen af, at hun genkender gift effekten, og derfor har en ide om at den kan komme fra Dust, hvilket så er årsag til hvorfor hun ville kigge efter ham, i det hele taget ^^
Jeg er åben overfor andre ideer, hvis det endelig skulle være, men om du vælger en af mine eller tilbyder en anden, er jeg frisk på at starte emnet hvis det er nemmest for dig ^^
Vis brugerens profil
Alexei

Titel : Konge af Redhawk City og the Redwoods
Antal indlæg : 108

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 4:06 am

Hey you ^^
Hvis du stadig søger og kan bruge Alex her til noget, stiller jeg ham med glæde til rådighed ;-)
Vis brugerens profil http://daemonernes-by.danskforum.net
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 1:41 pm

Dust: Jeg er nok mest til den første idé Smile Det er mest enkelt, og 'tilfældigt'.
Jeg starter på studiet fra imorgen, så jeg ved ikke om jeg kan lokke dig til at starte et emne, når du får tid? Medmindre det selvfølgelig er mest logisk at jeg laver det? Smile

Alexei: Jamen, selvfølgelig <3 Very Happy Slynger lige en hurtig tankestrøm ud Wink *warned*
Uh... Kunne sgu godt bruge en Redwood. Og især én der tilmed har slægtnavnet. For Elena har trods alt været et offer/en slave for The Redwood's (og deres tilhængere) under krigen, så hun vil nok ikke have meget tilovers for dem (og nok især ikke for en krigsgeneral, nu hvor hun var et offer for den sidste krig). Så måske kan vi spille lidt på det? Måske husker hun endda Alexei fra sin barndom, hvis hun måske - i en periode - var slave for hans familie?
Så kan man jo vurderer om det bliver en hovedsageligt fjendtlig relation, eller om de måske bygger noget mere atypisk op Smile
Vis brugerens profil
Alexei

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 4:44 pm

Uha! Det lyder spændende! Så er spørgsmålet hvordan deres forhold til hinanden skal have været, da hun var deres slave. Jeg tænker nemlig at det kunne være interessant med noget mere atypisk, for fjendtligheder er jo så ligetil ;-)
Dust

Antal indlæg : 30

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 5:23 pm

Jeg kan sagtens lave emnet, jeg sender dig et link over pm, når det er klart ^^
Vis brugerens profil
Look J

Antal indlæg : 34

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 6:30 pm

Jeg vil da gerne tilbyde Look Smile

Look er på gennemrejse, lidt for at finde ud af hvad han vil! Han kunne godt være kommet til Redhawk city, måske været oppe og slås eller sådan, og var brug for en til at lappe ham sammen!?
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 8:30 pm

Alexei: Jeg er helt klart også med på en relation med lidt mere 'spil' i Smile
Hmmm... Hvordan havde Alexei's forældre det med slægtsløse? For én idé kunne jo være, at Alexei begyndte at beskytte Elena og værne lidt om hende, hvilket måske blev opfanget af familien som derved sendte hende væk, og ud i værre kår? For at gøre det ekstra dramatisk, kunne Alexei også være blevet tvunget til selv at forvise Elena, og/eller behandle hende skidt, for at tilfredstille familien?
Det kommer helt an på hvordan det passer med din karakters historie, selvfølgelig Smile Jeg er også åben for forslag <3

Dust: Tak! Lyder godt!

Look J: Det lyder da som en god idé, Look!
Elena tilbyder jo sin hjælp, hvor der er brug for den, så mon ikke deres veje kan krydses? Smile
Vis brugerens profil
Look J

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 8:35 pm

Spørgsmået er hvordan de skal støde på hinanden? For han ved jo nok ikke lige hvor han skal finde hende. Han er ikke kendt i området.
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 8:36 pm

Hvis han eventuelt kommer i problemer i Groundstone District i Redhawk City, så kan Elena enten 'snuble over ham' tilfældigt, eller nogen finder ham, og tilkalder hende. Hun er forholdsvist 'velkendt' i området, netop fordi hun behandler folk uden betaling Smile
Vis brugerens profil
Look J

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 8:54 pm

Det kunne vi sagtens sige, der kunne eventuelt være nogle der hjalp ham hen til hende?
Vis brugerens profil
Alexei

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 8:55 pm

Altså, det virker til at passe meget godt, umiddelbart! Good idea, as well <3 Jeg har ikke helt fået det på plads endnu, men tror ikke Alex har meget til overs for til sin - afdøde - familie. Sååååå, tja. Måske han cuttede kontakten til hende, da hun forsvandt fra deres hjem, men han har ellers altid været lidt af en charmør ;-) Dog gør deres aldersforskel, at han ikke ville have prøvet på noget med hende tidligere, så måske de mødes nu og han så bliver interesseret af hendes smukke udseende eller noget, hvor han ikke kan genkende hende, men hun godt ved hvad han er. Idk, does it even make sense?
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 9:10 pm

Look J: Ja, sagtens! Smile Det ville nok passe mig meget fint!
Jeg starter btw, tilbage på mit studie imorgen, så jeg ved ikke om du kan lave emnet? Jeg får nok først tid til at svare om to dages tid, anyway. Men ellers kan jeg godt lave det der Smile

Alexei: Haha, man må jo prøve! Very Happy
It makes perfect sense! Uh, uh! Måske ønsker Elena at vildlede ham lidt, ved at "tage imod" hans tilnærmelser, da hun ser en chance for at få hævn over The Redwoods? Hun har nok sjældent før haft blod på tanden, men hun vil nok se en chance for, at skabe lidt kaos. Måske ved at komme tæt på Alexei? Hun vil næppe angribe ham, eller noget nær så agressivt. Nok nærmere... Ende med at se ham i øjnene, og vise ham, at hun er mere en bare en 'slægtsløs' man nemt overser Wink
Vis brugerens profil
Look J

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 9:21 pm

Jeg kan godt lave det, men det bliver dog først i morgen. Har ikke helt så meget hjerne til at oprette emne lige nu Razz
Vis brugerens profil
Alexei

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 9:59 pm

Det kan vi godt sige, skal vi så tage et emne fra når de støder på hinanden igen, efter ikke at have set hinanden i så mange år? ^^
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 10:24 pm

Look J: Det kan vi sagtens sige! Jeg kommer sandsynligvis ikke på imorgen anyway. Så du tagger mig bare i emnet og/eller sender mig en PM Very Happy

Alexei: Ja, lad os det! - Får en lidt travl start på ugen, men jeg kan eventuelt lave et emne én af de kommende dage? Smile
Vis brugerens profil
Alexei

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Søn sep 10, 2017 11:00 pm

Det lyder super! ^^
Lauritz

Antal indlæg : 74

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Tirs sep 12, 2017 2:28 pm

Hej med dig!
- Ved ikke lige om din plottråd er opdateret, men jeg læste det lige hurtigt igennem! Jeg elsker selv plots, jo mere drama, jo bedre! Har umiddelbart to ideer, og så må du sige til hvis det ikke er noget der kan lade sig gøre:
1. Familie - en fjern slægtning, eller måske en halvsøster?
2. Han var selv fange i en periode og slap fri, måske kunne de være stødt ind i hinanden og hun kunne have taget sig af hans sår hvorpå de har holdt kontakten? Det er nogle år siden efterhånden så hun har nok ikke været mere end 18-19 år der.
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 3:48 pm

"Jo mere drama, jo bedre" - jeg kunne ikke have sagt det bedre selv Wink <3

Det eneste med den 'fjerne slægtning'-baserede relation, er hvordan Elena med sikkerhed ville vide at hun var relateret med Lauritz. For det kræver nok at vi bliver nødt til at afklare hvem der er hendes forældre, osv? Smile Men det kan jo være at der er en måde at sno sig uden om det på. Dog kunne det være ret nice, at "give hende" et familiemedlem.
Men... Hvad med måske at kombinere de to ting? Måske har de kendt hinanden pga. idé 2, men finder ud af..- like.. helt tilfældigt, at de er relateret? Wink
Vis brugerens profil
Lauritz

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 5:13 pm

Vi kan sagtens kombinere de to ting! Kender hun slet ikke sine forældre? For ellers, kunne han måske have dykket ned i noget familiehistorie og så kunne de snakke sammen om deres familier og.. vupsi! så fortæller hun noget han fanger op på ..?
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 5:26 pm

Altså, hun opvoksede lidt i slavelejrene under krigen, og ingen 'tog ansvaret for hende'. Enten fordi hendes forældre er døde, eller fordi hun trods alt er slægtsløs. Smile
Men... Hmm... Har tænkt at det eneste 'levn' hun har, er hendes navn. Og - you know what? Hendes efternavn er Crimson. Det betyder rød.... Like... Oikans! Måske kan hun strejfe nogen der nævner navnet, hvorved hun tager til Springheat City? Så kan Laurtiz måske hjælpe hende, og buuum!
Vis brugerens profil
Lauritz

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 5:29 pm

Det lyder som en rigtig god ide! Det synes jeg klart vi skal gøre! x3 men.. hvordan skal de så været relateret? xD
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 8:32 pm

Jeg tror måske godt halvsøskende kan fungere, givet at det passer med, at fx. Laurtiz far enten har været hans mor utro, eller noget i den dur? For det kunne måske passe med, at Elena's mor, så har været gravid uden for ægteskabet, og derved ikke ville kendes ved dén slægtsløse datter som hun fik? Razz Perhaps? Hvad synes du?
Vis brugerens profil
Lauritz

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Ons sep 13, 2017 11:20 pm

Kunne sagtens være en mulighed, noget som hans far skrev om i en dagbog af en art som Lauritz så finder? Så kan hendes mor stå i dagbogen ved navn? x3 så gøre det tingene lettere x3
Vis brugerens profil
Elena

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    Tors sep 14, 2017 11:55 am

Yes, det ville nok passe meget godt! Skal vi så sige, at Laurtiz sender bud efter Elena, og hun derved kommer til Spring City, for at 'bo hos ham' til de har opklaret det? Wink
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Elena's Plottråd! <3    

Elena's Plottråd! <3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next