Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 Takumara ønsker udfordringer og eventyr

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 8:23 am

Så er det på tide at få gang i Echo!


Lidt om hende: Hun er meget målrettet, og har skabt det kaos i Fairlake. Hun er nemlig imod Luna og Aaron snakker sammen - og ønsker at spolere det. Hendes forældre er døde, om hun har søskende har jeg ikke lige tænkt over c:
Hendes mor dræbte Aaron Crawfords far under krigen, men med hjælp af Echos mind control. Hendes far døde i en ung alder, og hun er barndoms veninde med Luna.
Echo prøver nu at komme tæt på Luna uden at virke for oplagt, og med sin evne søger hun gerne for at finde en svaghed - eller en måde at ændre personers holdning på Lunas mål. Desuden er hun kriger og har haft hård træning siden hun var lille - så det ikke fordi hun ikke er i stand til et par ting eller to Wink

Personlighedsmæssigt kan Echo både være ekstremt manipolerende og ondskabsfuld for at få hvad hun vil have - men hun kan også være den blideste og mest loyale person du kender.


Søger:

evt søskende?
Venner, fjender? You name it !


Mit eneste krav, er over 5 linjer c:


Sidst rettet af Echo Tors Feb 16, 2017 8:10 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Lorenzo

Lorenzo


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Fairlake District with Dylan

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 9:31 am

Well jeg smider da gerne Lorenzo ind, han er rådgiver for Luna jo. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 9:34 am

Uhhh Wink
Altsåå de vil måske være bekendte allerede, i form af Luna og Lorenzo kendte hinanden i barndommen - og Echo også kendte Luna.. så de tre kunne have været gode venner da de var små? Men da de blev ældre og Echo ikke var der, har de måske slet ikke snakket sammen siden? Og måske han opsøger hende på grund af alt det kaos hun skaber? xD
Tilbage til toppen Go down
Lorenzo

Lorenzo


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Fairlake District with Dylan

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 9:48 am

Yeah så har vi da et start point, det er jeg med på. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:30 am

Greatness!
Vær dog opmærksom på hendes evne Wink

Synes det virker bedst til at du starter det c:
Tilbage til toppen Go down
Lorenzo

Lorenzo


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Fairlake District with Dylan

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:31 am

okay where. :p xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:47 am

Hun har sit eget fine palæ i Fairlake, og befinder sig generelt i omgivelserne der Smile
Tilbage til toppen Go down
Lorenzo

Lorenzo


Antal indlæg : 24
Reputation : 0
Bosted : Fairlake District with Dylan

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:49 am

well thats easy then. :p xD Not hiding in plainsight. xD Wink
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:50 am

Aye aye! Jeg melder mig gerne!
Takumara ønsker udfordringer og eventyr  X2LQjbq
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 11:53 am

Uhhhh! This is gonna be so much fun Wink
Any ideas? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 12:01 pm

Well, Nathaniel er en dedikeret Luna-fan(men tidligere skeptiker, burde jeg måske nævne) og tænker måske også at han er en mulig svaghed overfor Luna så der er et haaav af muligheder mht. din modstand af Luna. Ellers ved jeg ikke om du måske har en helt vildt god plot idé eller en relation? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 2:42 pm

Noget problematik i love it Wink

Det kunne endda være at Echo og Nate kender eller kendte hinanden - hun tilbringer ret meget tid med forskellige folk - ligenu for at få sit ord frem, men førhen mere af hensigt til om folk var okay under og efter krigen Smile hvis det kan bruges til noget Razz
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 3:57 pm

Elsker problematiske plots Wink

De kan være barndomsvenner? Måske kendte Nates forældre Echos forældre, og de kom tit på besøg i Fairlake, og blev gode venner på den måde? Very Happy
Har lige stalket din profil lidt (hæ), hvornår slap Echo og hendes mor væk fra The Crawfords? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 4:54 pm

De er også nogle af mine yndlings Wink


Det lyder helt klart som en mulighed, Echos far var højt stillet modsat Echos mor - så hun havde relationer fra begge verdner - så det ville helt klart være en mulighed Smile

Hæhæ, det gjorde de da Echo var 14 - jeg er stadigvæk lidt usikker på om moren overlevede dog xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 5:36 pm

Jeg melder mig gerne på banen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 5:38 pm

Spændende Mayah, nogle ideer? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 5:41 pm

Siden jeg mere eller mindre blander mig udenom alt hvad der hedder politik, hvad så med at du forsøger at overtale mig til hvem der så at sige er "de gode" og hvem der er "de onde" ? Smile Hvis du har andre ideer vil det også være fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 6:17 pm

Well jeg kan da prøve Razz
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 6:26 pm

Så kan det evt. være noget med at Nate og hende bliver gode venner i den alder? Måske hjælper Nathaniels familie lidt til efter Echo kommer tilbage? Very Happy Altså og hvis nu f.eks. moren ikke overlevede eller var afkræftet da de kom tilbage til Fairlake ville det i hvert fald give mening at Nates familie ville hjælpe (og Nate, for Nate vil hjælpe alle hahah) ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 6:28 pm

Jeg har opdateret på min historie at moren ikke overlevede, men de må da gerne have hjulpet hende Very Happy Den er jeg helt med på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 6:31 pm

Så kan det evt. gå lidt over i at Nate mister sine forældre året efter, så de ligesom hjalp hinanden lidt igennem det på dén måde? :3
Idé til emne så? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 6:35 pm

Uh uh! Sounds like a good idea! Very Happy Love it!

Hmmm! Måske kommer han frem til at Echo var den, der faktisk sørgede for at få en til at forgifte Luna? Også kan vi starte noget drama der? xD
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 8:26 pm

Ohhhohih så bliver der drama! også hvis Echo lidt er en "fortrolig" type som Nate altid har regnet med Wink
Cool! Hvem starter emnet og hvor? :p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 8:34 pm

Draaaaaaaama!
Altså jeg kan sagtens lave det, vil jeg tro - du må gerne, men jeg kan godt Razz
Tilbage til toppen Go down
Nathaniel

Nathaniel


Antal indlæg : 50
Reputation : 3
Bosted : Med Luna i Fairlake District

Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitimeFre Feb 10, 2017 8:35 pm

Well hvis du har en af dine krea-boosts så by all means feel free;) Wink <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Empty
IndlægEmne: Sv: Takumara ønsker udfordringer og eventyr    Takumara ønsker udfordringer og eventyr  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Takumara ønsker udfordringer og eventyr
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Emnesøgning for en Takumara tøs!
» Takumara og Crawford - Kaos eller alliance? [RHN]
» BREAKING NEWS: Protest og oprør i Crawford-slægten og Takumara-slægten! [RHN]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Plot & søgninger-
Gå til: