Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 [indsæt dramatisk overskrift] - Fravær

Go down 
ForfatterBesked
Katherine

Katherine


Titel : Højre hånd for Redwoods
Antal indlæg : 30
Reputation : 0
Bosted : Hun bor på paladset i Amber Districtet med Charles

[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Empty
IndlægEmne: [indsæt dramatisk overskrift] - Fravær   [indsæt dramatisk overskrift] - Fravær Icon_minitimeTors Feb 09, 2017 5:16 pm

[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær M4GLiV

Helløj smukke skønlinger

Sagen er den at min computer har besluttet sig for, at være en hormonfuld teenager. Dette betyder, at eg til tider ikke kan komme på siden, og nogle gange kan. Jeg ved ikke hvorfor dette sker, men håber da snart den stopper, så jeg kan være hos jer i længere tid Smile
Dette er derpå en forklaring, på hvorfor jeg ikke altid er på, og hvorfor jeg nogle gange ikke svarer. Jeg har ikke glemt jer, men min computer har besluttet sig for, at hade mig en hel del.
Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste, for at besvarer emner i når jeg rent faktisk kan komme på!!

Det var alt, håber i har det godt!

Tilbage til toppen Go down
 
[indsæt dramatisk overskrift] - Fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær
» Fravær.
» Moi Fravær ~
» Margnus fravær.
» Fravær - Lucius

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Brugerhjørnet :: Fravær-
Gå til: