Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Latest topics
» Creatures and Travelers [Alycia]
Today at 6:52 am by Alycia

» The Painted Girl [Keeva]
Yesterday at 11:29 pm by Keeva

» What are you doing here - Keeva
Yesterday at 10:46 pm by Helia

» Oh crap - Lucius
Yesterday at 10:14 pm by Lucius

» A Word Once Given [Helia]
Yesterday at 9:31 pm by Helia

» Emnesøgning for Lucius.
Yesterday at 6:16 pm by Alycia

» Nature calls me home - Aaron
Yesterday at 4:37 pm by Malia

» Not all Redwoods is, like the same.
Yesterday at 3:03 pm by Lynie

» The Great Escape (Kubo)
Yesterday at 9:12 am by Kubo

Top posting users this month
Keeva

Luna

Helia

Charles

Dylan

Alycia

Lucius

Loki

Hydra

Caleb

Statistics
Der er i alt 93 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Issac

Vores brugere har i alt skrevet 1790 indlæg in 248 subjects

Share | 

Join Me!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Solomon

Antal indlæg : 3
Bosted : - A few safe havens here and there, otherwise constantly on the move -

IndlægEmne: Join Me!   Tirs jan 10, 2017 12:56 am

Velkommen! Very Happy

Først og fremmest har jeg ikke de store krav til hverken det ene eller det andet... Jeg elsker, og opfordrer ikke mindst, til kreativitet og afprøvning af grænser! Jeg byder enhver ændring og handling velkommen, og ser frem til både tilfældige møder såvel som dybdegående plots! Jeg gør altid hvad jeg kan for at gøre og holde et emne interessant og indlevende - hvilket ofte kan lede til at mine indlæg bliver en anelse lange. Hvis det er et problem, kan jeg sagtens formidle mig mindre detaljeret. Ved desværre at lange indlæg kan være trættende og stressende i længden, men dertil skal du vide at jeg bestemt ikke kræver hverken den samme længde eller mængde af detaljer! Smile Med mig skal der helst ikke være hverken stress eller høje forventninger... Har du lyst til at svare, så ville jeg elske det hvis du gjorde det! Men du hører ikke mig presse eller prikke efter svar Razz

- Om Solomon -

Han er en meget aggressiv, konfliktsøgende, og direkte personlighed. Han skærer altid helt ind til benet, og undgår helst småsnak og ligegyldigt fnidder - Totalt frygtløs overfor enhver social konsekvens det end skulle have. Kan man ikke lide ham? Ærgerligt! Men ikke hans problem... Dog sætter han stor pris på intelligente samtaler og debatter; når han endelig skulle være afslappet og fattet nok til at føre én af slagsen. Hvilket peger mod en aristokratisk og dannet side af den mand der af mange oftest omtales som et monster. Det bærer ingen betydning for ham hvilken overordnet personlighed du besidder... om du er voldelig, fjendsk, og aggressiv - eller kærlig, blid, og diplomatisk... Det bærer ingen betydning, overhoved. Det eneste der kræves, er tollerance og accept af hans personlighed. Og selvfølgelig; at du ikke står i vejen for hans planer og hensigter! Solomon har brudt med Naailas Slægten og dets ledende skikkelser... Deres manglende handling og tilsyneladende fredfyldte intentioner, interesserer ham ikke. Naailas Slægten er dog på ingen måde hans fjender, og han ønsker heller ikke fjendskab med de af hans eget folk der ikke deler hans egne visioner..

- Søger -

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Solomon van der Eretain er hovedsageligt ment som en nogenlunde politisk karakter. Med fokus på terrorisme, kaos, og oprør. Samt ikke mindst hævn! Hans ypperste formål i dette liv er at bringe kold retfærdighed ned over de slægter og magthavere der har forvoldet skade mod hans slægt igennem generationerne. Et tusind års slavedom og smerte under støvlesålen af Redwood Slægten! Og hvilken trøst eller betaling er blevet tilbudt Naailas Slægten efter al denne lidelse? INTET! Alt dette betyder selvfølgelig at hans udvikling og vision i rollespillet er stærkt fokuseret mod sabotage, guerilla krigsførelse, oprør, og terrorisme. Samt dannelsen af selv ustabile alliancer, eller politiske partnere.
Dertil kunne det da være lækkert med politiske relationer af enhver art. Om så det er fjender, eller allierede. Ustabile eller tvivlsomme. Alt indenfor dette felt er velkommen!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kærlighed og romantik interesserer ham ikke. Såvidt han ser det; døde hans livs kærlighed flere år tilbage, sammen med hans eneste søn. Men han er en mand af dyriske behov og trængsler. Disse behov kan lede til hyppige besøg i bordeller, eller hos en eller flere kvinder der er villige til at stille hans behov. Måske han endda har en yndlings-prostitueret et eller andet sted? Uanset hvad; så er disse forhold i høj grad seksuelle. Han er selvfølgelig ikke helt og aldeles kold overfor andres plager og trængsler, men det står altid klart hvad han ønsker af en kvinde. Og så kan de sjældne godsindede handlinger og ord stå som små overraskelser..

I bund og grund har Solomon erklæret nådesløs krig imod enhver der skulle finde på at stå i hans vej, eller bekæmpe hans krav om blodig retfærdighed! Enhver af disse personligheder eller grupper, er hans fjender - og vil ikke møde nogen form for nåde fra hans side. Men der er også de som deler hans hunger efter blod... Brødre og Søstre der kæmper ved hans side, og ville dø og dræbe for deres formål. Måske endda give deres liv for ham. Disse tætte allierede og ligesindede er selvfølgelig hovedsageligt fra Naailas Slægten. For hvordan ville nogen anden dog kunne forstå den smerte og det had som er så dybt inkarneret i deres blod? Det skal dog bestemt ikke afvises at han kunne have Våbenbrødre- eller Søstre fra andre slægter! Sådanne individer ville dog blot være nødsaget til at arbejde særligt hårdt for at gøre sig fortjent til hans tiltro.

Jeg er helt og aldeles åben overfor alverdens andre plots eller relationer! Så skulle du ligge inde med noget du brænder for, skal du ikke tøve med at give lyd! Og vi kan i fællesskab altid knalde vores hoveder sammen, og brygge os frem til noget nyt, hvis det skulle friste Smile
Jeg håber du er frisk på at emne og plotte med mig! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

Join Me!
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1