Red Hawk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Familie er hvem du er med, slægt er hvem du er.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Reglerne
Tidsplan

Årstal | 1177

Årstid | Sommer

Måned | August

Seneste emner
» Dreams and Deliberations - Alexei (xxx)
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 06, 2022 8:27 pm af Elena

» Lilac Dreams
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 9:49 am af Gæst

» Fornyet aktivitet (admin nyhed)
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 10, 2022 7:45 am af Zachariah

» Business, not pleasure (Alexei)
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 06, 2020 7:49 am af Zachariah

» Requests and Permissions ♕ Lucius
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 17, 2020 9:24 pm af Alexei

» Fælles projekt for alle online RPer!
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 13, 2019 6:20 pm af Zachariah

» When marriage is a thing...(Ria)
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 29, 2019 11:08 am af Zachariah

» Fraværstråd (Zach)
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 12:11 pm af Zachariah

» Care & Comfort ♕ Elena
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2019 4:36 am af Alexei

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Statistik
Der er i alt 123 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Karanu

Vores brugere har i alt skrevet 4626 indlæg i 523 emner

 

 so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 06, 2017 5:21 pm

"Odin? Er han også en formskifter?… Og tak. Jeg tror også på, at du er god."

Igen med flere ord, som hun ikke forstod. Det fortalte hende bare lidt mere om, hvor vigtigt det var, at hun fremstod en anelse mere social. Hun kunne umuligt lære alt det, som var gået hendes næse forbi på drageøen, hvis hun konstant arbejdede på at lære alene. Hun anede knapt, hvor hun skulle begynde, og hun havde stadigvæk ikke mestre det at læse 100% endnu. Men hun havde lært en masse andet - hos dragerne blandt andet. Mest om jagt, men det havde vist sig nyttigt. Hun dræbt, men kun dyr faktisk. Mennesker havde hun endnu kun såret eller efterladt halvt levende. Men ikke dræbt. I sidste ende endte hun altid med at tøve.

"Mennesker ligner vel hinanden, ja. Og hvordan så hvad er?"

Hydra fattede stadigvæk ikke meget af de ord, som Loki brugte til at forklare kælenavne. Hendes eget navn var vel teknisk set et kælenavn, men hun så det som sit rigtige, da hun aldrig havde kendt til andet. Ingen mennesker hun havde mødt havde nogensinde kaldt hende andet, bortset fra enkelte 'frøken' eller 'matøje'. Men hun vidste, at det refererede til hendes udseende, og ikke til hende som person.

"Så… du er Kiss? Og min ven? Du er min første ven."

Hendes øjne skinnede let ved tanken. En ven. Det var altså en spændende ting i hendes verden. Hun mærkede også, hvordan ordet efterlod en varm følelse inden i. Hun følte sig mærkeligt sikker ved det. Mon hun kunne få andre venner? Ikke bare slægtløse, men fra alle af slægterne? Altså lige bortset fra den gyldne.

"Jeg har aldrig været i Springheat City, men jeg vil meget gerne. Jeg har set den udefra, da Ørknen er ret tæt på byen, men jeg var for bange til at gå ind. Jeg hørte, at The Oikans og The Redwoods har en alliance, men en person fortalte mig engang, at man godt kunne gå derind alligevel, så længe man var gyldig og tjekket… men du skal ikke bruge alle dine penge på mig."

Hun sendte ham et forsigtig blik. Hydra var taknemmelig, men hun havde en opfattelse af, at han havde mere brug for de penge, end hun havde. Selvfølgelig var det spændende at prøve nye ting, meget spændende endda, men hun ville blive nødt til at forlade ham på et eller andet tidspunkt. Hendes irritation over mangel på information om The Redwoods gnavede stadigvæk. Men hun valgte ikke at nævne noget om det. Hun ønskede blot at nyde tiden, som de havde sammen.

"Nej, nej! Det er… fint. Bare meget anderledes. Alkohol har jeg godt hørt om. Folk bliver virkelig sjove af det. Og jeg vil mægtig gerne møde en Oikan!"

Hun tog endnu en slurk, og skar igen en grimasse, dog knap så længe denne gang. Hun fornemmede godt den milde og søde hyldeblomst, men øllens bitre side var stadigvæk meget kraftig, da hun trods alt kun havde prøvet vand og ren frugtsagt. Da Loki pludselig nævnte noget med en sang, gloede hun forbavset. Hun havde faktisk godt hørt folk synge, og hun fandt det ganske behageligt at lytte med på. Men da Loki og mandskabet begyndte at synge, så var det helt anderledes. Tonerne var dybere, og stemningen var mere… mandig. Hun kunne dog stadigvæk godt lide det, så hun sad og vuggede let i takt. Hun sang ikke, men virkede tilfreds. Hun skålede med Loki under sangen, og da de alle var færdige lo hun og klappede begejstret.

"Er den det?!"

Hendes udbrud var dog knap så begejstret. Alkohollen påvirkede hende måske også en lille smule, men hun knugede pludselig en hånd imod brystet, imens en bølge ramte siden af båden en anelse hårdere end før. Hun kendte ikke meget til ordsprog eller talemåder… desværre for mange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 07, 2017 8:40 pm

Loki så blidt på Hydra, for og svare eftertænksomt, for og vise hende hvad han mente.

"Altså nogle siger at Odin kan tage formen af en ulv, men om jeg er god? Tja, er da glad for du syntes jeg er god.. dettt.. det betyder meget"

Loki tænkte på sin Havamal, som han læste i ny og næ, som nævnte at Odin ku formskifte til en ulv, han var ikke sikker, men han havde set Hydra forvandle sig, så ku Odin sikkert også, han funderedet et stykke tid over det, han så blidt på hende, for og nikke roligt ved hendes ord, og han svarede venligt.

"Er ikke kiss, dog ja jeg er din ven, hvis jeg må være din ven? Hvad slags venner vi er, kan tiden altid vise"

Han smilede blidt til hende, for og vise han bare var glad for og være hendes ven, imens han bemærkedet hendes sindskifte, så for ham betød det bare han nok var værdsat, det var længe siden han rigtig havde haft en ven, og han sad stille i sine egne tanker og spekuleredet over det, var hun ikke vred over det på stranden? Han lyttede til Hydra, for og svare blidt og kærligt til hende med et smil.

"springheat city er en smuk by, men Oikans har som sån intet imod os Slægtløse, så længe vi ikke laver ballade, og vi checker ind ved porten, så ingen problemer, men penge er intet problem, jeg tjener bare nogle flere, jeg syntes du skal have et rigtigt Oikan måltid, med ildvand til! Super lækkert det hele, haha! Og er da problemer med nogen i byen, så passer jeg på dig, Hydra"

Han mødte hendes blik, for og skåle med hende og tage en tår, han var taknemmelig for hendes selskab, selv om han ikke vidste hvordan han skulle beskrive deres start, han havde ting han skulle nå, men han ville tage hende til Springheat city, spise et godt måltid og drikke Ildvand, så ville han rejse videre, for og tænke nærmere over nogle ting, og ruske op i dem da snød ham, han så lidt dyster ud i ansigtet, men lyste op ved hendes ord, for og svare blidt.

"Tja, det er nat, så tænkte på og drikke et krus øl mere eller to, og så hoppe til køjs, da vi er ved land imorgen tidlig, og tja så finder vi en Oikans på Den Flyvende Flamme, så nyder vi tiden indtil da, der er lidt gå tid til Springheat city, så ja, vi ser"

Loki sang munter og glad, og gladere ved hun skålede med ham, for og bunde sit krus med øl, imens han så hende vugge i takt til sangen, og sømændene og de andre var friske, og lærte linjerne, for og synge med også, hvilket gav en god harmoni, men det var hyggeligt, og han så på Hydra, for og se om hun sku have mere øl, hvis hendes krus var tomt, ville han hente 2 nye krus øl, for og sætte dem på bordet, dog var det rød øl, hvilket ville sige da var forskelige frugtsaft i, så den var sødere end den normale øl, men også stærkere, hvilket han nød, for og sætte øllerne ned, og kigge på hende, han svarede kærlig tog varmt.

"Du ved, man får det bedre, det en tale måde, det løfter sjælen fordi man er fælles om noget hyggeligt, så man får det bedre, jeg kender en del sange, både gode, romantiske, druk glade, triste, og mange andre, det er altid rart med en sang, hehe"

Han så roligt på Hydra, for og skåle i rødt øllet, og tage en slurk, imens han lænedet sig tilbage og nød øllets dulmende fornemmelse, og han så blidt på Hydra, for og spørge venligt.

"Vil du høre en sang mere? Noget helte agtigt, romantisk, muntert, komisk, eller skal jeg improvisere med omgivelserne?

Han så venligt på Hydra, imens han tog en lille tår mere af sin rød øl, da var på de knap 6%, hvilket dog var sød, stadig en del mere end normal øl, og han nød det bestemt, for og overveje og købe noget snack, iform af nødder og tørret frugt, men sku spare på pengene, så måtte vente.

// de sange jeg bruger i mine emner, laver jeg selv, så ja hehe ^.^
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 07, 2017 9:58 pm

Hydra snuppede en lok af sit hår, som flagrede i vinden, og snoede den roligt om sin finger. Hun stirrede tænksomt ud mod havet, imens hun forsøgte at få ordene til at give mening. Det virkede som om, at Loki kendte en frygtelig masse mennesker og steder, som hun aldrig havde hørt om.

"Så… han ER en formskifter. Ligesom mig? Kan jeg møde ham?"

Hendes blik faldt igen på Loki, med et spændt udtryk gemt bag den matte farve. Hvis der var andre som hende, så ville hun gerne finde dem hurtigst mulig. De kunne garanteret lærer hende mere, om sig selv og de evner, som hun bar. Aldrig i livet, om hun havde overvejet, at snakke med en Redwood om den slags.

"Selvfølgelig! Men eh… ja. Nej. Ligemeget."

Hun viftede opgivende med hænderne. Hun forstod ikke det med kælenavne, men det var heller ikke vigtigt. Hun havde klaret sig fint uden, men nu vidste hun da lidt om logikken bag - hvis den altså fandtes. Sindskiftet tænkte hun ikke rigtig over. Hydra var ikke en person, som bar nag særlig godt. Faktisk så hun ikke rigtig nogen grund til at bære nag. Men hendes hukommelse fejlede for så vidt ingenting - og grimme gerninger, dem glemte hun sjælendt. Det Loki havde gjort havde ikke været grimt. Hun var blot gået i panik. Hun ville derfor huske at være mere forsigtig i fremtiden.

"Du er den som laver ballade! Så jeg passer på dig."

Hun sendte ham et drillende smil, og nikkede så tilfreds. Hans plan lød fornuftig, og det ville give hende både tid og kræfter til at nå Redhawk City. Den lå, så vidt hun huskede, et rimeligt godt stykke derfra. Hun ville nok være nødt til at flyve eller ride det meste af vejen. Hun bemærkede hans dystre blik men før, at hun nåede at sige noget, så forsvandt det igen, som dug for solen.

"Til køjs? Er der køjer på denne båd? Og når vi har set Springheat City… så må vi skilles."


Hendes toneleje indikerede tydeligt, at hun ikke ønskede at såre ham. Men dette var vigtigt for hende. Og desuden var hun sikker på, at de ville se hinanden igen - måske endda, når hun kom tilbage efter sin tur? Hun så allerede frem til tanken. Dog havde hun ingen anelse om, hvor lang tid turen ville varer. Det var ikke til at sige, hvad hun kunne lære i Redhawk. Hydra havde, til sin egen store forbløffelse, fået tømt sit krus. Smagen var ikke længere så slem, og jo mere påvirket hun lige så stille blev, jo nemmere gled det ned. Så da Loki kom med to nye glas, tog hun glædeligt imod, og opdagede, at dette smagte endnu bedre end før.

"Ah ja. Jeg har det bedre. Øllen gør mig glad, og så kilder det i fingrene! Og øh.. En sang. Om havet!"

Hun sippede igen til øllen, og ventede spændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 07, 2017 11:46 pm

Loki sad roligt og så udover vinden, for og skæve til Hydra, da hun fangede sit flagrende hår, hvilket fik ham til og smile til hende, og han snusedet roligt den friske havlift ind, han tog en tår mere af sin næsten færdige øl, for og lytte til Hydra, og han svarede blidt.

''ja det kan man godt sige, altså Odin, er en del af Asatruen, han er vores Alfader, men tjoh, hvis du hvis du tror på ham, og du udmærker dig i kamp ved og dø med ære i kamp, så vil du møde min Alfader, da er i Valhalla, ellers hold øje med han's ravne, Hugin og Munin, ikke for og skuffe dig, dog, men ja, du vil møde ham hvis du tror på ham''

han smilede blidt til hende, da hun virkede meget spændt, han ville ikke skuffe hende, og han tog en tår mere af sin øl, han vidste hvad hun tænkte på, og tja, i hans verden ville han møde Odin, men om Hydra ville tro på det samme, var op til hende selv, han ku ikke tvinge nogen til og tro på sine guder, men han ville gerne vise Asa'ens vej, eller Vanir'ens vej, kom an på hva vej hun selv ville vælge, han lyttede til hende, og løftede sit krus for og skåle med Hydra, for og tage en slurk af sin øl, han nød tydeligt hende's selskab, for og svare hende blidt.

''tja, det glæder mig da, vi ser hvor vejen føre os hen, syntes du ikke? du ved livet's store vej, som vi følger til Valhalla, og om vi skal gå sammen, eller ej, er op til os selv, men forstå mig ret, det en talemåde, vi behøver ikke gå sammen hele tiden, men vi har hinanden og vi dækker hinanden, hehe''

han klukkede blidt, imens han sad og tænkte for sig selv, da var meget hun ikke vidste, men det generedet ikke Loki, og det var tydeligt, han var dog frisk på og forklare hende det, imens han sad og slappede af til sidst, han lænedet sig tilbage i stolen, for og kigge på Loki med sit varme blide blik, han hørte hende dog, for og grine, og række over, og klappe hende på skulderen, blidt og kærligt, men ikke for grænse overskridende, men han svarede bare kærligt til hende.

''så må den smukke dame jo hellere passe på mig, syntes du ikke?''

han blinkede til hende, for og smile drillende tilbage, han nød sin plan, og tænkte det nok skulle blive hyggeligt, men han ville dog nyde gå turen mere end normalt, fordi nu havde han hyggeligt selskab, så mon ikke det hele gik? han nikkedet for sig selv, han lyttedet til hende, for og svare drillende og muntert.

''ja det er da, til sømændene, vi skal sove på dækket, men igen, jeg har mit soveskind, og det kan du sove i, så napper jeg en stol, eller hvad jeg finder på, men tja, det er også iorden, så finder vi bare hinanden, når vores veje mødes igen! så kan vi vandre sammen og se mere, hva syntes du til det?''

han lød blid, og han var ikke såret, hvilket var tydeligt, dog virkede han til og nyde hende's selskab, forude at han også virkede til og glæde sig meget til og sku møde hende igen, men det ville han ikke tænke på nu, han ville være der i nuet, og hygge sig sammen med hende, hvilket han så havde i sindet at gøre, han lyttede til hende, imens han skåledet med Rødt øllet, for og tage en slurk af den, og sank så tilfreds, for og sukke glad, han lyttedet til hende, for og klukke blidt.

''du siger bare hvis du ikke vil have mere, så stopper vi med og drikke øl, og tager noget vand, eller går til køjs! og noget om havet? ohh.. så improvisere jeg lidt om havet, hehe!''

han sad lidt og nynnedet først, for så og begynde på en let hurtig, blid klap på lår, imens han lavede nogle klang i bordet med kruset, uden og spilde, imens han nynnedet, for til sidst og pruste, og så begyndte han og synge livligt, muntert, og med masser af liv's glæde, trods den grove hårde stemme, så var han blid, varm og kærlig, imens han slog i takt til sangen, i en glad og munter stemning.

''bring on the sea, let's travel together, into the horisont! where strange places lay about!
let's see where the sea take us, into the sunset, where nobody can run away!
so let's drink till the night's gone, and the light shine upon the blue sky!
no limit can stop you, the sea will always care for you, and take you to where you want!
whetever you have to do, so let the fresh wind care you're body, to take you away!
bring on te sea, let's travel together, into the horison,t where strange places lay about!
no kin can stop us, from travel where we want, so let's keep the song going on!
let's cheer for the sea, so let's sing for those who need to get into the sea!
never gonna surrender to the dark sea snake, who try to take us into the deep!
so we laugh, and sing in peace, to keep her away, so let's bring on the sea!
there's nothing to stop us now, we are going on, no hurricane or storm will stop us!
i never accept defeat, so let's sing on, in cheer happyness, bring on the sea!
rain or snow will stop our travel on the sea, where a fresh start always will be!
bring on the sea, let's travel together, into the horisont! where strange places lay about!
let's see where the sea take us, into the sunset, where nobody can run away!
so let's drink till the night's gone, and the light shine upon the blue sky!
let the sea take you AWAY! to strange places!.

han sang satter 3 vers, for så at stoppe, imens mandskabet igen sang med, dog færre, mest fordi de var gået i seng, men nogle få sad og sang med, imens de selv drak øl, lagde arm, og spillede kort og terning, men han gad ikke spille spil, men kunne nok vinde et krus øl, eller 2, til dem, hvis han ku lægge en sømand ned i armlægning, han så venligt på Hydra, for og sige blidt, imens når han sang let's drink, cheer, eller startede på en ny tekst, blev da skålet med Hydra, og sømændene skåledet med og en havde fundet en lille rasle frem som blev brugt, imens en anden fløjtedet i en tom flaske, så det var ret primitivt, men hyggeligt, dog da han var færdig, så han på Hydra og sagde kærligt.

''er sangen godkendt, Hydra? eller burde jeg øve lidt mere, hehe!''

han tog en slurk af sin øl, for og kigge tænkende på de sømand da lagde arm, og han rykkedet bordet lidt, for og rykke sin stol tættere på Hydra, dog holdt han stadig sin afstand, men så de ku snakke sammen lidt mere privat, hvor på han ville hviske til hende med en munter stemme.

''tror du jeg kan vinde over en af de sømænd i armlægning? og vinde os et krus vand, øl, lidt mad, eller hvad vi vædder om? og i såfald, hvem skal det så være?''

han sad omkring en halv meter fra hende, med begge de muskeløse arme på bordet, kruset med rødt øl i den ene hånd, og hvis hun så udpegede en sømand, nogle var tynde og senerede, andre buttede, nogle muskeløse, andre en blanding af det ene og det andet, og sagde hvad hun ville have, så ville han skåle med hende, for og give hende et lille kys på kinden, for og gå over og gøre sig klar, men hvis hun ikke ville have det, ville han bare sidde og kigge på stjernerne, og drikke øl med Hydra, og når de havde drukket ud, ville han tilbyde at lægge soveskindet ud til hende, synge en sang mere, eller hente en øl mere til hende, kom an på hvad hun havde lyst til, fordi han ville ikke bare presse hende til og drikke mere, være længere oppe, end hvad hun selv havde lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 08, 2017 5:03 pm

Hydra gav sig til at flette lokken af hår. Det var ikke nogen køn fletning, men det var sådan, at hun havde lært at holde styr på sit hår. Det var selvlært, da det er ikke ligefrem fandtes mange drager eller andre væsner med forstand på hår. Hun skævede op til Loki, med et hævet øjenbryn, og et skeptisk blik.

"Jeg tror ikke på ham. Jeg har først lige hørt om ham. Og han er en del af din… tro. Jeg dør næppe i ære, så vi mødes nok ikke Valhalla."

Hendes blik og tone indikerede, at hun ikke var skuffet. Hun fremførte bare de fakta, som hun var klar over. Dog mærkede hun godt ærgelsen brede sig en smule. Loki havde fremført det som om, at Odin var en han kendte. En virkelig person med kræfter ligesom hendes. Hun brød sig ikke om de drømmeverdener, som folk gik og snakkede om. De var forvirrende, selvom de måske gav andre håb, så knuste de også en del drømme.

"Jo, det var jo derfor, at jeg sagde det!"

Hun sendte ham endnu et drillende smil, inden hun kastede et blik ud mod mandskabet og trak på skuldrene. Som drage havde hun tilbragt det sidste halve døgn med at slumre, så hun følte sig ikke specielt søvnig - blot en smule let til hovedet.

"Jeg er ikke træt, så du kan bare tage soveskindet. Og det lyder som en god idé!"

I fremtiden. Det lød så fjernt, men hun var udmærket klar over, at der sagtens kunne gå mindre end en uge før, at de så hinanden igen. Selvfølgelig ville turen til Springheat City nok tage et stykke tid. Hun var selvfølgelig en effektiv rejsende, da hendes mange forme gjorde det let, men at rejse med en anden, det kunne formentlig sinke processen en anelse. Hun nikkede stille til hans næste ord, men da Loki igen begyndte at synge, forsøgte hun denne gang at klappe med i takt, ligesom nogle af de andre ombord gjorde. Det lykkedes, en anelse halvhjertet, men hun var trods alt ikke opvokset med musik eller toner.

"Det lyder helt fint!"

Hyra kastede et blik mod sømændende, imens hun grundigt lod til at overveje sine muligheder. Hun havde fra naturens side lært meget om, hvilke kampe der var værd at give et forsøg, og hvilke kampe man bare skulle overgive sig i hurtigst muligt. Dog vidste hun, at mænd havde en tendens til at slås for sjov. Oftest for at bevise dem selv, men også nu for ting eller mager. Hun pegede mod en buttet sømand, som hun tænkte kunne være sjov at se Loki slås mod.

"Ham der. Hvis du vinder, så må du tilbringe natten i hans kahyt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 08, 2017 6:42 pm

Loki fulgte med Hydra's hænder da flettedet hende's hår i en fletning, men det blev dog gjort, men han syntes nu hun gjorde det meget godt, alt i alt, men han havde aldrig lavet fletninger, han havde kinda ikke noget hår, og fortrak at holde det sådan da man ku gribe fat i håret i ringen, og bruge det imod ham, han så dog blidt på Hydra, for og svare venligt.

''det behøver man heller ikke, men ja han er en del af min tro, og du behøver ikke tro på ham hvis du ikke vil, men er ret sikker på vi ville mødes i Valhalla, ikke misforstå mig, men du er ikke en da gemmer sig, antager jeg?''

han så roligt på hende, han's varme blide øjne mødtes hende, han vidste hun ikke var overbevidst, og han prøvede ikke og overbevise hende, men han holdt fast i sin religion, men han klukkede dog ved at hun holdt fast ved og ville passe på ham, hvor på han roligt og trofast sagde venligt.

''okai, jeg stoler på dig, Hydra, så hva hvis vi dækker hinanden's rygge?''

han lød munter og tilfreds, imens han drak en tår øl mere, han sendte et drillende smil tilbage også, imens han så udover stjernerne, for og sukke tilfreds, nogle gange var livet værd og leve i, han skævede blidt til Hydra, for og nikke roligt, han svarede så ganske blidt og venligt.

''ikke endnu, Hydra.. ikke endnu, natten er ung, og vi skal sejle længe endnu, jeg nyder og sejle, trods jeg er ret så angst for vand, men sikker på men det glæder mig at det går så godt sammen''

Loki vidste ikke hvad fremtiden ville bringe, men han ville kæmpe for og finde ud af det ,og se hvor det kunne føre ham hen, han havde stadig en tanke om bare og tage et skib, og rejse sin vej, for ikke og komme tilbage, det var et ret hærgedet land, men det var her han havde han's rødder, han var ikke sikker på hvad han skulle gøre, dog da han sang, nød han det, det var bare en af de glæder i livet, så han var altid frisk på en sang, og han nikkede roligt til hende, for og svare blidt.

''mange tak, Hydra''

Loki så roligt på Hydra, for og følge hende's blik rundt, indtil hun havde fundet en modstander, hvor på han så nysgerrig på hende, han ville klukke blidt, til hende, og rejse sig op, for og gå over til manden, hvor efter han snakkede med ham, og nikkede imod Hydra, hvor på han viste sin pung med mønter, dog var de ikke så langt væk da Hydra ikke ville kunne høre dem, men han væddet om at han ku vinde over sømanden i armlægning, hvis sømanden vandt, ville han vinde Loki's pose mønter, og hvis Loki vandt, ville han vinde sømanden's kahyt til Hydra og ham, for resten af turen, hvorpå sømanden så ret skeptisk på Loki, og han trak på skulderende, hvor på han ville lægge armen klar, og tage fat om sømanden's hånd, for og klemme hårdt til, så musklerne blev spændt, imens en talte ned, og de begyndte og vride hinanden's arme ned, imens de begge to sammenbidt kogte i ansigtet, og muskler snorredet sig spændte igennem deres underarme, imens den buttede sømand viste sig som en god modstander.

efter et lille stykke tid, hvor på de havde kæmpet frem og tilbage, fik Loki overtaget, ved og klemme lidt mere til, og langsomt presse Sømanden's hånd ned imod bordet, og flere heppedet på sømanden, men Loki bankedet til sidst manden's hånd i bordet, hvor på han ville give hånd til sømanden, for en god kamp, og tage imod kahyt's nøglerne, dog købte han en øl til sømanden, som pænt tog imod den, for og vise sin gode side og velvilje, hvor på han gik tilbage til Hydra, for og vise nøglen, dog var han's albue ret så rød, og så øm ud, men han drejedet armen lidt frem og tilbage, for og sætte sig ned igen, og tage en tår af sin øl, for og skæve til Hydra, og klukke muntert, for at sige venligt.

''tja.. så har vi en kahyt, skal vi drikke ud, og tage en øl mere, eller driple til kahytten?''

han sad roligt, lænet tilbage og afslappet, imens han tog en tår af sin øl, for og kigge i det tomme krus, som han roligt satte fra sig, og lænedet sig tilbage, for og slappe af, imens han lagde en hånd blidt på Hydra's underarm, og med et enkel fingerstrøg, nusse kort, for og fjerne hånden igen, og han lænedet nakken tilbage, for og kigge op på stjerne igen, med et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Hydra

Hydra


Titel : Journalist
Antal indlæg : 99
Reputation : 0
Bosted : På farten eller hos Lucius.

so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.   so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 15, 2017 5:49 pm

Hydra's hår havde ikke altid været i lige god stand. I en del år havde det været en ren fuglerede, indtil hun lærte, hvordan skarpe sten kunne bruges til at skære det værste bort. Det var dog hendes ankomst hos mennesket der havde lært hende om, hvordan man kunne holde sit hår nogenlunde. Mange kvinder hun havde set, de bar deres hår på alle mulige måder. I alle mulige former og farver.

"Jeg gemmer mig kun, hvis jeg skal. Dyr gemmer sig også. Det er nogle gange klogt. Men jeg skal nok lade være med at gemme mig i døden, hvis det er, hvad du mener."

Egentlig så var det mest for at gøre Loki glad, at hun sagde det. Hydra havde svært ved at se, hvordan døden var meget andet end råd og tomhed. Det var det eneste, som hun nogensindet havde observeret. Men tanken om, at døden ikke var fjern og tom, men at den i stedet indeholdt bekendte og venner, det var tiltalende.

"Det lyder som en god plan!"

Hun gav sig til at stirre mod de mørke bølger, som skvuplede imod båden. Hun forsøgte at forestille sig, hvordan turen sammen skulle gå. Loki havde så mange ambitioner, men hun havde også planer.

"Sejlturen er måske lang, men turen til Springheat City er endnu længere, Loki. Hvordan regner du med, at vi skal nå derhen?"

Under kampens hede stirrede Hydra intenst. Der var så meget testertoron i luften, at hun næsten kunne dufte det, selv uden sin sarte dragesnude. Men det var spændende, det kunne hun ikke lyve sig fra. Den buttede sømand kæmpede godt, hvilket hun egentlig også havde forventet, men hun regnede med, at Loki's træning og naturligt gode for ville overtage, hvilket den også gjorde i sidste ende. Hun klappede begejstret, da han omsider vandt, og stirrede fascineret imod nøglerne. Hun lod til at tænke kort, inden hun smilende tilføjede.

"Lad os se kahytten! Jeg har aldrig set sådan en før."

Hun tog et sidste sip af sin øl, men var tydeligvis klar til at gå.
Tilbage til toppen Go down
 
so you are a dragon.. how adorable! ( Hydra ), XXX.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Aren't you the most adorable little one! - Kate
» Looking for help? ~ Hydra
» A quick dip ~ Hydra
» The next alliance ~ Zachariah&Hydra XXX
» Expect the Unexpected ♦ Lucius, Kassandra & Hydra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Red Hawk :: Andre steder i Redhawk :: Drageøen-
Gå til: